اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار پارس‌آباد:

آفت بیکاری آینده جوانان را به خطر انداخته است

خبرگزاری فارس: فرماندار پارس‌آباد گفت: آفت بیکاری به ویژه در بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی آینده جوانان را به خطر انداخته و امید به زندگی را مورد تزلزل قرار داده است.

آفت بیکاری آینده جوانان را به خطر انداخته است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: جوانان ما امروز به عنوان سرمایه‌های ارزشمند این نظام مطالبه حقیقی و اصلی‌شان ایجاد فرصت‌های اشتغال است تا بتوانند آغاز یک زندگی پر شور و نشاط را به نظاره بنشینند که در این باب اشتغال می‌تواند آینده آنها را به شایستگی تضمین کند.
وی با اشاره به حرکت و اقدام مناسب دولت خدمتگزار در توجه جدی به سه معضل اشغال، ازدواج و مسکن جوانان گفت: توجه به اشتغال از طریق بنگاه‌های زودبازده، مشاغل خانگی و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی سبب می‌شود تا اشتغال رونقی افزون‌تر پیدا کرده و بخش مهمی از دغدغه جوانان و خانواده‌ها برطرف شود.
فرماندار پارس‌آباد اضافه کرد: دولت از تمام ابزارها و امکانات در ایجاد فرصت‌های اشتغال استفاده می‌کند تا بستر کار مولد و اشتغال پایدار را فراهم کند که در این بین همراهی مدیران بانکی و برخی مسئولان حامی بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی بسیار مهم و ارزشمند به نظر می‌رسد.
کریمی تصریح کرد: در سایه ایجاد فرصت‌های اشتغال برابر اهداف دولت، شغل در حوزه عدالت‌محوری نیز محقق می‌شود و تنش‌ها و آسیب‌های اجتماعی نیز در این باره به حداقل می‌رسد.
وی ادامه داد: بانک‌های عامل باید از محل مانده تسهیلات بنگاه‌های زودبازده زمینه اشتغال جوانان بیکار بسیاری را فراهم کند تا ما نیز بتوانیم بر غول بزرگ بیکاری در حد توان و وسع خود غلبه کنیم.
این مسئول یکی از سیاست‌های ارزشمند دولت خدمتگزار را ارائه تسهیلات بانکی ارزان قیمت و همچنین بسترسازی در حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: فعالان چنین مجموعه‌هایی باید در پرداخت اقساط بانکی به گونه‌ای دقت کرده و حساس باشند تا با بدهی‌های سنگین بانک بهانه‌ای برای پرداخت تسهیلات جدید پیدا نکنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کریمی همچنین از عنایت مدیران بانکی شهرستان به پرداخت به موقع و مطلوب وام ازدواج اشاره کرد و افزود: پرداخت به موقع وام ازدواج به زوج‌های جوان زمینه رضایت‌مندی آنها را فراهم کرده است.
وی در پایان سخنان خود گفت: برقراری این امکانات و پرداخت تسهیلات سبب شده تا بخشی از مشکلات فراروی جوانان در آغاز تشکیل خانواده برطرف شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول