اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس:

برای کاهش بیکاری باید به تولید بها داده شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس‌ گفت: برای کاهش بیکاری باید به تولید بها داده شود.

برای کاهش بیکاری باید به تولید بها داده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا عبداللهی ‌در مراسم کلنگ‌زنی فاز دوم کارخانه سرب و روی در شهرستان ایجرود اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها در راستای اشتغال‌زایی برای جوانان استفاده شود.
وی با بیان اینکه تقارن کلنگ‌زنی کارخانه با دهه ولایت یک تقارن خوب و مثبت است، افزود: مسئولان ذی‌ربط باید از فرصت به دست آمده در راستای اشتغال‌زایی و توسعه شهرستان استفاده کنند.
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اشتغال به کار یک نفر یک زندگی احیا می‌شود، ادامه داد: ساخت و احداث کارخانه‌های این چنین موجب اشتغال‌زایی بسیاری برای مردم منطقه می‌شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر جوانان بیکار بسیاری در شهرستان‌ها وجود دارد، اضافه کرد: باید بستر و زمینه لازم برای اشتغال آنها فراهم شود.
عبداللهی با اشاره به اینکه باید زمینه لازم برای فعالیت سرمایه‌گذاران در مناطق محروم ایجاد شود، ادامه داد: سرمایه‌گذاری در مناطق محروم موجب پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر منطقه می‌شود.
وی با بیان اینکه باید واحدهای تولیدی هر چه بیشتر افزایش پیدا کند، اضافه کرد: مسئولان ذی‌ربط باید زمینه را برای تسهیل امر سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها ایجاد کنند.
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید سرانه سرمایه‌گذاری و توزیع در کشور و در نهایت در استان افزایش پیدا کند.
وی با بیان اینکه در دولت نهم و دهم اقدامات بسیاری در زمینه ایجاد اشتغال جوانان ایجاد شده است، ادامه داد: باید از زمینه و فرصت ایجاد شده در توسعه استان و در زمینه اشتغال هرچه بیشتر جوانان بهره برد.
عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود با شاره به توزیع عادلانه ثروت و امکانات در شهرستان‌های مختلف عنوان کرد: احداث کارخانه‌های مختلف در شهرستان‌های محروم امکان رشد و توسعه برای این شهرستان‌ها را فراهم می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه نباید هزینه بسیاری به منظور تغییر کاربری به سرمایه‌گذاران تحمیل شود، افزود: با تسهیل کارها در بخش سرمایه‌گذاری می‌توان به توسعه شهرستان و در نهایت به توسعه استان کمک شایانی کرد.
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی باید حداقل نرخ قانونی برای تغییر کاربری از سرمایه‌گذاران گرفته شود تا زمینه تشویق سرمایه‌گذاران در شهرستان‌ها فراهم شود.
وی تاکید کرد: باید در توسعه  توازن در شهرستان‌ها اقدامات لازم انجام شود تا سرمایه‌گذاران تشویق به سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های محروم شوند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول