اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

فساد در جوامع محصول بیکاری است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیکاری موجب بروز بسیاری از معضلات اجتماعی می‌شود، گفت: فساد در جوامع محصول بیکاری است.

فساد در جوامع محصول بیکاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد امروز در همایش ملی بنگاه‌های زودبازده این استان که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: از دغدغه‌های اصلی ما در کشور در حال حاضر موضوع اشتغال است که باید همه دست در دست هم داده و این معضل بزرگ را که سد راه کار و تولید و تلاش در کشور بوده از پیش رو برداریم.
وی بیان کرد: بیکاری عامل بسیاری از مشکلات اجتماعی بوده که اگر برای رفع آن تلاش نشود در آینده تهدیدات بیشتری از سوی این پدیده در اجتماع حاصل می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فلسفه تشکیل بنگاه‌های زودبازده اشاره کرد و گفت: از نام این طرح پیدا و مشخص است که با هدف کوتاه‌مدت برای اشتغال‌زایی تدارک دیده شده و باید تلاش کنیم که در زمان کم نتایج و اثر آن در تولید شغل در سطح جامعه نمایان شود.
نیکزاد تصریح کرد: در اجرای طرح‌ها و کارهایی همچون بنگاه‌های اقتصادی زودبازده باید همکاری بین بخشی به وفور وجود داشته باشد تا اینکه پس از اجرا با بن‌بست و یا شکست مواجه نشویم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نقش مهم بازاریابی در توسعه و رونق بنگاه‌های زودبازده اشاره کرد و گفت: در چنین فعالیت‌هایی اگر حلقه مفقوده‌ای به نام بازاریابی وجود داشته باشد در ادامه راه با مشکلات عدیده‌ای رو به رو خواهیم شد. 
وی ادامه داد: بنگاه‌های اقتصادی زودبازده کار ارزشمندی است اما باید با برنامه‌ریزی دانشگاهیان، صنعتگران، تولید‌کنندگان و مسئولان انجام و اجرا شود که نتیجه مطلوبی داشته باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر در این استان امکانات و استعدادهای خوبی برای شغل‌آفرینی وجود دارد، تصریح کرد: این‌گونه امکانات و استعداد‌ها در کمتر جایی از کشور وجود دارد که باید از آنها به درستی استفاده کرد تا بتوانیم در تولید و کار که دو مقوله مهم توسعه اقتصادی بوده، موفق عمل کنیم.
در این نشست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج اظهار داشت: در برگزاری همایش‌ها نباید تنها به ارائه مقالات دلخوش باشیم چرا که عملیاتی کردن این مقالات مهم است.
 عطاالله افتخاری بیان کرد: همه کسانی که با کار و تولید در این استان سر و کار دارند باید از مقالات و پژوهش‌های علمی برای موفقیت در این رابطه به نحو مطلوبی استفاده کنند.
این مقام علمی دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تولیدات و نوآوری‌های علمی خوبی در سطح این استان داریم که در عمل و هنگام به کار بستن آن‌ها سهل‌انگاری‌ روا داشته می‌شود.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول