اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی:

مهم‌ترین مشکل لرستان بیکاری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین مشکل لرستان بحث اشتغال و بیکاری است.

مهم‌ترین مشکل لرستان بیکاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدرضا ملکشاهی‌راد عصر امروز در جمع مردم منطقه بخش سپیددشت خرم‌آباد با بیان اینکه امروز همه ما گرفتار یک معضل اجتماعی به نام بیکاری هستیم، اظهار داشت: متاسفانه تمام مراجعه‌کنندگان به نماینده‌های مجلس شورای اسلامی لرستان در زمینه بحث بیکاری و اشتغال هستند.
وی با بیان اینکه به دلیل عدم زیرساخت‌های اشتغال، بیکاری در لرستان انباشته شده است، گفت: الان کارهای بزرگی نظیر راه آهن، سدسازی، و .... در سطح لرستان در حال انجام است.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی از تامین 30 میلیارد ریال اعتبار برای تامین آب آشامیدنی شهر سپید دشت از توابع شهرستان خرم‌آباد خبر داد و گفت: با تامین این اعتبار کار مکان یابی برای اجرای این طرح و تامین آب آشامیدنی سالم جهت مصرف ساکنان منطقه در حال انجام است.
وی اظهار داشت: تامین آب سالم و بهداشتی از جمله در خواست‌های اهالی این منطقه بوده که با پیگیری به عمل آمده و تامین اعتبار لازم، با اجرای طرح شاهد آب‌رسانی به شهر سپید دشت در آینده نزدیک هستیم.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در این دیدار به اقدامات انجام شده برای گازرسانی به این منطقه خبر داد و افزود: با توجه به کوهستانی بودن منطقه، در صورت تامین اعتبار لازم، عملیات گاز رسانی به این منطقه تا پایان امسال آغاز می‌شود.
در ادامه اعضای شورای بخش سپیدشت و جمعی از مردم مشکلات خود را بیان کردند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول