اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول تبلیغات اسلامی فردوس:

فعالیت‌های ورزشی هرگز به قرآن ارجحیت ندارد

خبرگزاری فارس: مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس گفت: فعالیت‌های ورزشی هرگز به قرآن ارجحیت ندارد و در این راستا باید تلاش کنیم تا قرآن در مهجوریت گرفتار نشود.

فعالیت‌های ورزشی هرگز به قرآن ارجحیت ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محمد مرادی پیش از ظهر امروز در دیدار معاون نظارت بر چاپ و نشر سازمان دارالقرآن الکریم اظهار داشت: از آنجا که قرآن، باب معرفت الله را به روی بشر گشوده و به اداره حکیمانه الهی، مفتاح ورود به معرفت الله، قرآن و حقایق آن قرار داده شده است، می‌طلبد تا مسئولان و برنامه‌ریزان اهتمام و عنایت ویژه به امور قرآنی و تقویت توان قرآنی جامعه داشته باشند.
وی افزود: در این راستا باید تلاش کنیم تا قرآن در مهجوریت گرفتار نشود و در اولویت‌بندی فعالیت‌های خرد و کلان فرهنگی، در رده‌های زیرین قرار نگیرد و کار به جایی نرسد که تلاش‌های هنری و ورزشی و بر قرآن و فعالان قرآنی ترجیح داده شوند.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی فردوس کمبود و عدم واریز به موقع اعتبارات قرآنی و همچنین کمبود نیروی انسانی در ادارات شهرستان‌ها را از مشکلات اساسی در اجرای برنامه‌های قرآنی عنوان کرد و خواستار حل این موانع و مشکلات شد.
معاون سازمان دارالقرآن الکریم نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی فردوس، عملکرد این اداره در حوزه قرآنی را بسیار مثبت ارزیابی کرد.
احمد حاجی شریف ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی جدیدی که در نحوه واریز اعتبارات صورت خواهد گرفت و همچنین موافقت بودجه نیم درصدی به منظور انجام فعالیت‌های قرآنی به زودی مشکلات رفع شود.
رضا قربانی، کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی فردوس نیز در این دیدار، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی این اداره پرداخت.
همچنین معاون نظارت بر چاپ و نشر سازمان دارالقرآن الکریم از مؤسسه قرآنی نورالثقلین فردوس بازدید کرد.
احمد حاجی شریف، معاون نظارت بر چاپ و نشر سازمان دارالقرآن الکریم در این بازدید، فعالیت‌های قرآنی مؤسسه قرآنی نورالثقلین را از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
وی ضمن ابراز رضایتمندی از برنامه‌های این مؤسسه گفت: با توجه به احتمال واریز اعتبارات قرآنی از محل بودجه نیم درصدی، لازم است مؤسسات قرآنی طرح‌ها و برنامه‌های خود را آماده داشته باشند.
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی فردوس و مدیر مسئول این مؤسسه نیز در این بازدید به ارائه گزارشی از فعالیت های قرآنی این مؤسسه پرداخت.
رضا قربانی برگزاری کلاس‌های نهضت قرآن‌آموزی، شناسایی جلسات و فعالان قرآنی شهرستان، برگزاری طرح بینات، برگزاری مسابقه نورالهدی و برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم را برخی از فعالیت‌های قرآنی این مؤسسه عنوان کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول