اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر‌کل ارشاد ‌استان کرمانشاه:

محفل انس با قرآن کاری نو در دهه ولایت است‌

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: محفل انس با قرآن با پوشش شبکه جهانی سیمای قرآن برای نخستین بار در کرمانشاه برگزار شد.

محفل انس با قرآن کاری نو در دهه ولایت است‌
حجت‌الاسلام محمد آفتابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: غدیر تجلیگاه عشق به امامت و ولایت است و در این روز جامعه انسانی شاهد درخشش مردی نیک، برای هدایت و نجات بشریت است.
وی ادامه داد: اداره کل ارشاد استان کرمانشاه در دهه ولایت کارهای ویژه‌ای انجام داده است که مهم‌ترین آن برگزاری 5 محفل انس با قرآن کریم است.
آفتابی افزود: سه محفل انس با قرآن با حضور قاریان استانی و گروه‌های تواشیح در شهر کرمانشاه برگزار ‌و دو محفل نیز در شهرستان‌های پاوه و گیلان‌غرب برپا شد.
مدیر‌کل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه‌ بیان کرد: همزمانی هفته کتاب با عید غدیر، ویژگی‌های خاصی دارد و نمایشگاه‌های کتاب به همین خاطر با رنگ ‌و ‌بوی غدیر، برگزار شد.
این مقام مسئول با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی در کرمانشاه‌ تصریح کرد: با چاپ پوستر‌های متنوع کار اطلاع‌رسانی را انجام داده‌ایم.
آفتابی خاطرنشان کرد: برنامه‌های مناسبتی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود و 300 کانون‌ فرهنگی، هنری مساجد استان، با همکاری ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد، جشن غدیر را برگزار می‌کنند.
وی گفت: اختتامیه جشنواره تئاتر استان کرمانشاه همزمان با روز عید فرخنده غدیر است، در واقع جشن غدیر در آن نهفته است و موضوعات خاصی پیرامون روز بزرگ غدیر‌خم در آن مطرح می‌شود.
‌برنامه‌های محافل انس با قرآن کریم استان کرمانشاه، به زودی از شبکه جهانی سیمای قرآن پخش می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول