اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسابقات قرآن نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی در مراغه برگزار شد ‌

خبرگزاری فارس: به مناسبت عید سعید غدیرخم مسابقات قرآن کارکنان و خانواده‌های نیروی انتظامی شش شهر جنوب استان در مراغه برگزار شد.

مسابقات قرآن نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی در مراغه برگزار شد ‌
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، این مسابقات که از صبح دیروز با شرکت 64 قاری و حافظ قرآن کار‌کنان و خانواده پرسنل انتظامی شهرهای جنوب استان در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم، تفسیر و اذان آغاز شده بود، ظهر امروز در پایان 9 نفر به مرحله استانی راه یافتند.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مراغه گفت: قرآن سفره ضیافت پروردگار و یادگار پیامبر اسلام (ص ) است و همه وظیفه داریم در فراگیری و الگوگیری از این کتاب آسمانی در تمام ابعاد زندگانی و کاری خود نهایت استفاده را ببریم.
حجت الا سلام والمسلمین عسگر فعال آذر با تبریک عید سعید غدیر خم افزود: با عمل کردن به دستورات قرآن و ائمه اطهار(ع) هرگونه تلاش و سعی دشمنان ناکام می ماند.
وی با بیان اینکه هر ملتی که در همه امور زندگی خود به قرآن پناه می‌برد، در مقابل همه مصایب سربلند و پیروز خواهد شد، اظهار کرد: گرفتاری کنونی بشر دوری از کلام وحی و پشت کردن به قرآن است‌.
فعال‌آذر ادامه داد: اگر نسل جوان با آیات نورانی قرآن مجید انس و الفت گیرند، در برابر همه مشکلات پیروز خواهند شد‌.
وی، بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی و مصون ماندن نسل جوان در برابر شبیخون فرهنگی را، عمل به دستورات قرآن دانست.
فعال‌آذر گفت: تا زمانی که در این دنیا با قرآن و اهل بیت (ع) هستیم سعادت ما تضمین شده است و فاصله گرفتن از ایشان آغاز ضلالت و بدبختی‌ها است.
وی اضافه کرد: در جامعه‌ای که فرهنگ قرآنی و تمسک به کلام پروردگار باشد خواسته‌های نفسانی و شیطانی جایی ندارد و چنانچه اصول و ارزش‌های قرآنی تجلی عینی یابد جای نگرانی وجود نخواهد داشت.
فعال‌آذر، همچنین غدیرخم را روزی تاریخی و سرنوشت ساز در تاریخ اسلام و برای همه انسان‌ها و شیعیان عنوان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف کنونی همه دستگاه‌های فرهنگی تبیین حادثه غدیر و تبلیغ و ترویج موضوع ولایت و امامت در سطح جامعه است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول