اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مناسبت عید غدیر صورت گرفت؛

افتتاح مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده حسین (ع) جوپار

خبرگزاری فارس: به مناسبت عید غدیر مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده حسین (ع) شهر جوپار با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افتتاح شد.

افتتاح مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده حسین (ع) جوپار
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سه‌شنبه شب در حرم امامزاده حسین (ع) جوپار اظهار داشت: عید غدیر روز بزرگی در اندیشه اسلامی و روزی است که خداوند به پیامبر امر فرمودند اگر علی را به عنوان ادامه دهنده خط ولایت معرفی ننماید همانند این است که تا به حال کاری انجام نداده است.
وی افزود: خداوند شخصیت بزرگی در این روز توسط  پیامبر به مردم معرفی کرد که بیشترین شباهت را به پیغمبر داشت زیرا از کوچکی در آغوش پیامبر رشد کرده است.
تقوی ابراز داشت: مردمی که پیشوا و رهبری عادل نداشته باشند هیچ وقت به هدف نهایی نمی‌رسند.ما اگر در انقلاب امام نداشتیم انقلاب ما به پیروزی نمی‌رسید.
تقوی افزود: امام خمینی (ره) با امامتش وحدتی در این کشور به وجود آورد تا از حمله متجاوزان جلوگیری کند و پاسخگوی حمله آنها باشد.
وی با بیان اینکه تمام ملت ایران به ندای امامشان لبیک گفتند، بیان داشت: شهدای گرانقدر با پیروی از خط ولایت رفتند تا جامعه اسلامی به هدف خود بیشتر نزدیک شود.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور عنوان کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توانستند تاکنون برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده، روشن‌گرایی کنند و طبل دشمنان را به صدا در آورند.
تقوی گفت: انسان می‌تواند آن قدر از لحاظ معنوی و اخلاص قوی شود و حرکتی را که انجام می‌دهد برای خدا باشد که منجر به تسلط بر مجموعه جهان هستی شود.
در پایان مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده حسین (ع) شهر جوپار افتتاح شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول