اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست اداره فرهنگی اداره کل اوقاف استان قزوین خبر داد:

برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن در قزوین

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم همزمان با دهه ولایت برگزار می‌شود.

برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، مجید عاملی بیان کرد: مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم همزمان با دهه ولایت در استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مرحله شهرستانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم همزمان با دهه کرامت در شهرستان‌های آبیک، البرز، تاکستان، بوئین زهرا و قزوین برگزار شد و بعد از مشخص شدن سه نفر برتر رشته‌های حفظ یک، دو و نیم، پنج، 10، 20 و حفظ کل و همچنین قرائت و ترتیل در مقطع شکوفه و بزرگسال اعم از خواهر و برادر مرحله استانی این مسابقات در روزهای آینده برگزار می‌شود.
سرپرست اداره فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین توضیح داد: مرحله استانی این دوره از مسابقات در قسمت برادران به دلیل فزونی متقاضیان و همچنین حضور متسابقین در اکثر رشته‌ها در دو مقطع شکوفه و بزرگسال و در دو روز مجزا برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: زمان برگزاری مسابقات استانی قرآن در مقطع شکوفه‌ها در روز پنج شنبه 26 آبان ماه و مقطع بزرگسالان در روز جمعه 27 آبان ماه برگزار می‌شود که مکان برگزاری مسابقات هر دو مقطع در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) است.
عاملی عنوان کرد: مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در قسمت خواهران در روز جمعه 27 آبان ماه در آستانه مقدسه امامزاده بی بی شهربانو(ع) واقع در خیابان تهران قدیم برگزار می‌شود.
وی تأکید کرد: اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم با قرائت نفرات برتر استانی و قاری میهمان و بین‌المللی این مراسم در روز جمعه 27 آبان ماه از ساعت 18 در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار می‌شود.
سرپرست اداره فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افزود: از قاریان، حافظان و علاقمندان به معارف قرآنی و عموم مردم و مسئولان ولایی استان دعوت می‌شود در مرحله استانی و همچنین مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم حضور یابند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول