اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل:

نمایشگاه تصاویر قرآنی در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: بهمن امسال اردبیل میزبان نمایشگاه تصاویر قرآنی خواهد بود.

نمایشگاه تصاویر قرآنی در اردبیل برگزار می‌شود
مهران محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این نمایشگاه در دو محور امثال قرآنی و بخش مباحث قرآنی برگزار می‌شود که در محور اول 45 تابلو نقاشی رنگ روغن از امثال قرآن کریم برگرفته از 44 آیه قرآن به نمایش گذاشته می‌‌شد.
وی ادامه داد: در بخش مباحث قرآنی نیز فراتر از 200 نقاشی رنگ روغن بر گرفته از 400 مطلب بیان شده در قرآن‌ اعم از لحظه مرگ، بهشت، جهنم، برزخ، قیامت و روز رستاخیز در قالب یک مجموعه زیبا به نمایش گذاشته شده و به مدت یک هفته تا 10 روز برگزار شود.
این مسئول ابراز داشت: به احتمال زیاد این نمایشگاه با همکاری پیام نور استان و حوزه هنری برگزار می‌شود تا بتوانیم در حوزه علوم قرآنی معارف اسلامی را نیز شایسته و بهتر تبیین کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فراخوان دیدگاه‌های مدیریتی سوره‌های قرآن کریم در اردبیل اظهار داشت: تکیه بر قرآن کریم، کتاب ارزشمند نهج‌البلاغه و سیره معصومان از جلوه‌های مدیریتی ارزشمند و قابل اتکا توصیف کرد.
این مسئول ادامه داد: یافته‌ها نشان می‌دهد که بین ویژگی‌های مطلوب مدیریت اسلامی برگرفته از آیات قرآن کریم با آنچه به نام مدیریت برنامه‌ریزی، سازماندهی بسیج و منابع مطرح می‌شود همبستگی کامل دارد.
محمدی با یادآوری اینکه قرآن کریم الگوی کاملی از مدیریت جامع را در نظام اسلامی مطرح می‌کند، ابراز داشت: در همین راستا جهاد دانشگاهی استان اردبیل سومین فراخوان دیدگاه‌های مدیریتی سوره‌های قرآن کریم را انجام داده که با حضور دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برگزار می‌شود.
وی اهداف کلی این فراخوان را تلاش برای زمینه‌سازی تعقل و تدبر در قرآن کریم و برنامه‌ریزی به منظور جذب، سازماندهی و پویا سازی کارشناسان و اساتید با گرایش‌های مختلف مدیریتی اعلام کرد.
سرپرست فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل تولید علم و ارائه راهکار عملی مناسب برای طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزار، دسته‌بندی و پرورش دیدگاه‌های مدیریتی، ارائه مطالب و دیدگاه‌های برتر به صورت دایر‌ه‌المعارف، ایجاد انگیزه عمومی در بین دانشجویان و دانشگاهیان و ارائه دیدگاه‌های برتر و منتخب به سازمان‌ها برای کاربردی کردن آنها را از دیگر اهداف برگزاری این برنامه اعلام کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول