اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مناسبت عید غدیر؛

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در گناباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی گناباد گفت: به مناسبت گرامیداشت عید غدیرخم همایش پیاده‌روی خانوادگی در گناباد برگزار می‌شود.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در گناباد برگزار می‌شود
حسین شاهدوست صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت عید غدیرخم همایش پیاده‌روی خانوادگی همراه با جشن بزرگ غدیر در گناباد برگزار می‌شود.
وی افزود: این پیاده روی بزرگ ساعت شش روز سه‌شنبه همزمان با عید غدیرخم از میدان غدیر شهرستان برگزار می‌شود.
شاهدوست تصریح کرد: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در روز عید غدیرخم با همکاری هتل پاسارگاد و هیئت ورزش‌های همگانی اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم همراه با مولودی خوانی خواهد بود و جوایزی چون کمک هزینه کربلا، سوریه، قم، مشهد، جمکران، دوچرخه، سکه طلا، لباس ورزشی و... به برگزیدگان اهدا می‌شود.
شاهدوست در ادامه با اشاره به فتح تیم کوهنوردی دلشدگان شهرستان گفت:  تیم کوهنوردی دلشدگان در مهرماه سال جاری در یک صعود دو روزه موفق به فتح ارتفاعات ارزنه در حوالی باخرز و دولت آباد شدند.
وی افزود: بعد از آن غارهای گنج اوی و حسین فریادی از غارهای زیبای منطقه باخرز نیز توسط تیم کوهنوردی شهرستان گناباد و تیم کوهنوردی شهرستان زاوه پیمایش شد که در این پیمایش جواد محمدزاده، پویا عشقی و محسن حیدرنیا از اعضای تیم کوهنوردی گناباد بودند.
وی ادامه داد: در برنامه پیمایش دوم به مناسبت ولادت امام رضا (ع) در یک برنامه یک روزه با عزیمت به منطقه پیش کوه قاین با بازدید از غار ترش آب و قنات معروف و درمانی آن برنامه ورزشی سیاحتی توسط تیم کوهنوردی گناباد انجام گرفت که همراه با کار فنی بود.
شاهدوست افزود: اعضای تیم در این صعود پویا عشقی، محمد افشار، جواد محمدزاده، محمد نوری، محمد میرزاده و محسن حیدرنیا بودند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول