اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون تحقیق و توسعه المپیاد ورزشی دانشگاه پیام‌نور:

المپیادهای ورزشی پیام‌نور علمی‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون تحقیق و توسعه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پسران دانشگاه پیام‌نور گفت: با سیاست‌گذاری که در دانشگاه پیام نور انجام شد علم و ورزش با یکدیگر تلفیق شود.

المپیادهای ورزشی پیام‌نور علمی‌تر می‌شود
محمدرضا اسد در حاشیه پنجمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: پس از بررسی‌های متعدد به این نتیجه رسیدیم که در کنار برگزاری المپیاد‌های ورزشی کارگاه‌های آموزشی برای اساتید در نظر گرفته شود و در این کارگاه‌ها تلاش می‌‌کنیم که موضوع‌های روز تربیت‌بدنی به دست اندرکاران ورزش در دانشگاه پیام‌نور آموزش داده شود.
وی مهم‌ترین موضوع‌هایی که در این کارگاه برگزار می‌شود را بررسی نقش رسانه‌ها در ورزش، مقاله‌نویسی در ورزش و کارگاهی تحت عنوان ورزش حوزه و دانشگاه و ایجاد تعامل بین این دو نهاد در زمینه ورزش مورد بحث و بررسی و در کارگاه‌ها آموزش داده می‌شود.
معاون تحقیق و توسعه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پسران دانشگاه پیام نور کشور از برگزاری همایش یک روزه آموزشی در طی برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی پیام‌ نور در دوره‌های بعدی خبر داد و بیان داشت: برای هرچه پربارتر برگزار کردن این مراسم اطلاع‌رسانی مناسبی در سطح دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور انجام می‌گیرد تا علاقه‌مندان بتوانند در این زمینه مقالات اثرگذار ارائه دهند و از بین مقاله‌های ارسالی مقالات برتر به سخنرانی گذاشته می‌شود.
وی تاکید کرد: برای دستیابی به پیشرفت و رسیدن به نقطه مطلوب المپیادهای ورزشی نیاز است که در کنار برگزاری المپیاد کارگاه‌های علمی نیز تقویت شود، زیرا برگزاری المپیاد بدون کارگاه‌ها آموزشی نوعی عقب ماندگی در ورزش از بار علمی را به همراه داشت.
این مسئول ادامه داد: ورزش دو بال اساسی دارد که برای تقویت بال قهرمانی نیاز بود بار علمی نیز با این مقوله هماهنگ شود.
معاون تحقیق و توسعه المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه پیام نور با اعلام اینکه در دوره قبلی برگزاری المپیاد ورزشی نیز کارگاه‌های آموزشی همزمان با همایش برگزار شد، خاطرنشان کرد: در المپیاد دختران در مشهد چهار کارگاه آموزشی برگزار شد که با استقبال مناسب اساتید و دست‌اندرکاران مواجه بودیم.
وی ادامه داد: در کارگاه آموزشی که همزمان با المپیاد فرهنگی ورزشی برگزار می‌شود برگزاری کارگاه‌ها نباید از 10 ساعت کمتر باشد، کارگاه در دو فضای کارگاهی تئوری و عملی برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان در کارگاه نیز گواهینامه حضور در کارگاه داده می‌شود.
معاون تحقیق و توسعه المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه پیام نور افزود: پس از برگزاری کارگاه با شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی ارتباط برقرار می‌شود و دغدغه‌های علمی تربیت بدنی از طریق ایمیل برای شرکت کنندگان در کارگاه ارسال می‌شود.
اسد در مورد کیفیت برگزاری کارگاه‌ها در المپیادهای دوره‌های گذشته پیام نور خاطرنشان کرد: استقبال مناسبی از برگزاری کارگاه انجام شد و به علت محدودیت مکان امکان حضور گسترده افراد وجود نداشت و با وجود ظرفیت 20 نفره برای برگزاری کلاس 60 نفر در این دوره‌ها شرکت کردند.
این مسئول با بیان اینکه برای انتقال تجربه‌های دور گذشته کارگاه‌های برگزار شده و 700 بروشور نیز تهیه شد، اضافه کرد: دوره برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور مازندران نیز در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌‌گیرد.
اسد در مورد سابقه علمی برگزارکنندگان المپیاد ورزشی فرهنگی پیام نور اذعان داشت: مجریان برگزارکننده المپیاد فرهنگی ورزشی مازندران توان علمی مناسبی هستند که با توجه به سابقه کاری مناسب مسئولان پیام نور مازندران امیدواریم که برگزاری همایش با نظم ویژه‌ای برگزار شود.
انتهای‌ پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول