اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سخنگوی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی هفته ولایت در یاسوج

خبرگزاری فارس: سخنگوی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی هفته ولایت در یاسوج در روز جمعه فردا در این شهر خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی هفته ولایت در یاسوج
آرمان قنبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در گرامیداشت هفته ولایت همایش بزرگ پیاده روی خانواده در یاسوج برگزار می‌شود.
این مسئول گفت: این همایش صبح روز جمعه 20 آبان‌ماه از ساعت 7.30 صبح از ابتدای جاده سلامتی (جنب شرکت نفت ) تا تپه نورالشهدا برگزار می‌گردد.
قنبرزاده با بیان اینکه در سالیان اخیر مردم این استان اقبال خوبی نسبت به اینگونه از همایش‌ها نشان داده‌اند از عموم مردم ورزش دوست شهر یاسوج برای شرکت در این همایش پیاده‌روی دعوت به‌عمل آورد.
 وی گفت: در پایان این همایش بزرگ پیاده‌روی ویژه هفته ولایت به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

* برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 آمادگی جسمانی بانوان در یاسوج
قنبرزاده در ادامه به فعالیت‌های تربیت‌بدنی این استان در طول چند روز گذشته از آبان‌ماه اشاره کرد و ابراز داشت: با حضور 100 نفر از بانوان علاقمند از شهرهای یاسوج،گچساران، دهدشت، بهبهان، شیراز، اهواز و جهرم دو کلاس مربیگری درجه 3 آمادگی جسمانی در یاسوج برگزار شد.
وی گفت: در این کلاس‌ها شرکت کنندگان زیر نظر فیروزی مدرس شیرازی فدراسیون آمادگی کشور با آخرین قوانین و تکنیک‌های فردی و تیمی این رشته ورزشی آشنا شدند.
 مسئول روابط‌عمومی تربیت‌بدنی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این کلاس‌ها به‌صورت تئوری و عملی صبح و عصر در سالن جلسات و پایگاه قهرمانی برگزار شد.

*اعزام تیم آمادگی جسمانی بانوان روستایی و عشایری به مسابقات قهرمانی کشور 
قنبرزاده در ادامه به اعزام برخی تیم‌های ورزشی این استان به مسابقات کشوری خبر داد و گفت: به منظور شرکت در مسابقات آمادگی جسمانی بانوان روستایی و عشایری کشور، تیم آمادگی جسمانی بانوان این استان به این مسابقات اعزام شد.
 وی افزود: این مسابقات از تاریخ 17 تا 22 آبان با حضور استان‌های سراسر کشور در حال برگزاری است.

*برگزاری مسابقات کشوری جوانان هندبال بانوان در یاسوج 
سخنگوی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری مسابقات هندبال جوانان بانوان کشور در یاسوج اشاره کرد و گفت: شهر یاسوج از روز جمعه فردا تا 26 آبان‌ماه میزبان مسابقات جوانان هندبال بانوان قهرمانی کشور است.
وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌های هندبال بانوان استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، خوزستان، لرستان، ایلام، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و همدان حضور دارند.
قنبرزاده گفت: این مسابقات در سالن پوریای ولی آموزش و پرورش این استان برگزار می‌شود.  
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول