اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون آموزشی انجمن سینمای جوان اصفهان:

جشنواره بیست و پنجم کودک برای کودکان نیست

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی انجمن سینمای جوان اصفهان گفت: بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان درباره کودکان است نه برای کودکان.

جشنواره بیست و پنجم کودک برای کودکان نیست
فخری هدایت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت برگزاری بیست و پنجمین جشنواره کودک و  نوجوان و در حاشیه این مراسم که در مجتمع استاد فرشچیان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: با تمام تلاشی که هنرمندان فیلمساز در مورد ساخت آثار خود و فرستادن به این جشنواره کرده‌اند، با این حال در برخی از فیلم‌های نمایش داده شده، شخصیت کودک و نوجوان که موضوع اصلی جشنواره کودک و نوجوان است، درست به نمایش در نیامده است.
وی ادامه داد: مهم‌ترین موردی که یک فیلمساز باید در ساخت برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان مد نظر قرار دهد، گم نشدن کودک درونی خود است.
معاون آموزشی انجمن سینمای جوان اصفهان با بیان اینکه پس از پنج سال وقفه، بالاخره اصفهان میزبان بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان شد، تصریح کرد: این اتفاق سینمایی را باید به  فال نیک گرفت.
وی با اشاره به اینکه انجمن سینمای جوان اصفهان همواره آماده همکاری با سیر تحولات مهم سینمایی در کشور است، تاکید کرد: از این انجمن سه داور در مورد سه فیلم برتر در هر بخش نظرات کارشناسی شده خود را ارائه کرده و پس از تعیین بهترین کارگردان و بهترین فیلمنامه‌نویس، از طرف انجمن سینمای جوان اصفهان هدایایی به برگزیدگان اهدا می‌شود.
هدایت در مورد انتخاب اصفهان به عنوان میزبان بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان با بیان اینکه شهرداری اصفهان متولی برگزاری این جشنواره است، تاکید کرد: تا این لحظه تمام مراحل برپایی این جشنواره بر مبنای دستورالعمل‌های صادره و از پیش تعیین شده، پیش رفته است.
وی در مورد مقوله کودک و نوجوان و نقش فیلم‌های ویژه این سن گفت: با شناخت صحیح از شخصیت کودک و نوجوان و فرهنگ سازی مناسب در ساخت فیلم‌های کودک و نوجوان می‌توان آموزش‌های صحیح زندگی را در اختیار این عزیزان قرار داد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول