اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر نظام همیاری شرکت پالایش گاز فجرجم خبر داد:

بازمهندسی 4000 پیشنهاد در پالایشگاه فجرجم

خبرگزاری فارس: دبیر نظام همیاری و مشارکت شرکت پالایش گازفجرجم از بازمهندسی 4000 پیشنهاد در پالایشگاه فجرجم خبر داد.

بازمهندسی 4000  پیشنهاد در پالایشگاه فجرجم
محمدرضا نادک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم از پالایشگاه‌های مهم و ارزشمند در کشور است و هم‌اکنون بیش از 27 درصد گاز کشور در این مجموعه تولید و فرآورش می‌شود.
وی افزود: نظام همیاری و پیشنهادات پالایشگاه جم در راستای افزایش توانمندی پالایشگاه فعالیت مستمر و چشمگیری دارد و در دو سال گذشته اقدامات قابل‌توجهی انجام داده است.
نادک‌زاده از بازمهندسی بیش از 4 هزار پیشنهاد در پالایشگاه فجر جم خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 4 هزار پیشنهاد معوقه در نظام همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم بر اساس موضوعیت و تاریخ بررسی مورد بازمهندسی قرار گرفت.
دبیر نظام همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجرجم تصریح کرد: بازمهندسی این پیشنهادات یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در دور جدید حرکت نظام همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجرجم بوده است که از ابتدای سال 1390 آغاز شده است.
وی افزود: بر اساس این بازمهندسی بررسی چگونگی روند حرکتی سیستم پیشنهادات در طی سنوات گذشته و باز طراحی فرآیندها در این بخش مورد توجه قرارگرفته است.
دبیر نظام همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجرجم اضافه کرد: در این راستا تمام پیشنهادات معوقه با تاریخ ثبت بالای شش‌ماه در راستای به روزآوری موضوع پیشنهادات برای ارزیابی مورد بازنگری گسترده قرار گرفته است.
این مسئول یادآور شد: این اقدام مهم با برنامه‌ریزی دبیرخانه نظام همیاری و مشارکت و به‌وسیله پیشنهاددهندگان شرکت که سرمایه و یاور همیشگی سازمان است، طی مدت زمان مشخص صورت گرفته است.
نادک‌زاده گفت: با انجام این کار در نظام همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجرجم، سرعت بررسی پیشنهادات در شرکت رشد قابل‌توجهی پیدا خواهد کرد.
وی بیان کرد: مدیرعامل پالایشگاه جم تلاش زیادی برای افزایش بهره‌وری در این پالایشگاه دارد و از تمام ظرفیت‌های موجود در این امر مهم بهره می‌برد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول