اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد:

ثبت 11 میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم از ثبت 11 میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در پالایشگاه جم خبر داد.

ثبت 11 میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در پالایشگاه جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی، عصر امروز در بازدید از پروژه احداث خط لوله 56 خروجی پالایشگاه جم اظهار داشت: تلاش برای تولید حداکثری در این پالایشگاه با تاکید بر کیفیت‌بخشی در امر تولید ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های ارزشمندی نیز در این عرصه حاصل شده است.
وی افزود: همه کارکنان و مدیران پالایشگاه برای دسترسی به افزایش بهره‌وری و شکوفایی بیشتر صنعت گاز در این منطقه تلاش می‌کنند و روز به روز نیز به نتایج بهتری رسیده‌ایم.
مدیرعامل پالایشگاه جم با اشاره به لزوم احداث خط لوله 56 اینچی خاطرنشان کرد: با احداث اتصال 56 اینچ جدید به خروجی پالایشگاه گاز فجرجم، وابستگی این پالایشگاه به تنها خط انتقال گاز موجود کاهش خواهد یافت.
اسلامی تصریح کرد: به منظور رفع این محدودیت، خط لوله 56 اینچی به طول 5 هزار و 300 متر به موازات خط لوله موجود تا تاسیسات تقویت فشار کنگان پیش‌بینی و احداث می‌شود.
مدیرعامل پالایشگاه جم از ثبت 11 میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در پالایشگاه جم خبر داد و گفت: این شرکت تاکنون با ثبت بیش از 11 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در بخش‌های رسمی و پیمانکاری خود توانسته گام موثری را در صیانت از منابع انسانی و تأسیسات خود بردارد.
اسلامی در تشریح اقدامات و برنامه‌های انجام شده در ثبت این رکورد افزود: استقرار سیستم‌های مدیریتی مرتبط با HSE ، برنامه‌ریزی برای ارتقاء سطح عملکرد پرسنل رسمی و پیمانکاری شامل دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی به میزان 21 هزار نفرساعت، راه‌اندازی Check Point ورودی تأسیسات به منظور کنترل ایمنی خودروها و پرسنل و نظارت و بازرسی شبانه‌روزی واحد ایمنی از فعالیت‌های جاری و پروژه‌های در دست اجرا از جمله این اقدامات است.
وی اضافه کرد: تلاش در راستای ارتقاء فرهنگ ایمنی کارکنان و سرپرستان با استقرار سیستم گزارش‌دهی موارد ناایمن و شبه حادثه ، انجام پروژه ارزیابی ریسک در تمام فعالیت‌های شغلی و فرایندی با روش‌های FMEA و HAZOP و همچنین اجرای پروژه نوسازی سیستم‌های تشخیص و اعلام حریق HMI نیز از جمله این اقدامات است.
مدیرعامل پالایشگاه جم یادآور شد: تمام توان خود را برای موفقیت در سال جهاد اقتصادی به کار می‌بندیم و امیدوار هستیم بتوانیم به نتایج مورد نظر برسیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول