اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد:

حمایت پالایشگاه جم از فعالیت‌های پژوهشی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم از حمایت پالایشگاه جم از فعالیت‌های پژوهشی خبر داد.

حمایت پالایشگاه جم از فعالیت‌های پژوهشی
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی در نشست شورای پژوهشی پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم از مهم‌ترین پالایشگاه‌های کشور است و بر اساس آمار موجود هم‌اکنون بیش از ۲۷ درصد گاز کشور در این پالایشگاه تولید می‌شود.
وی افزود: توجه به تحقیق و پژوهش در این مجموعه پالایشگاهی اهمیت خاصی دارد و در چند سال اخیر شاهد انجام فعالیت‌های پژوهشی متنوع و ارزنده‌ای در جم بوده‌ایم.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم خاطرنشان کرد: پژوهش زیربنای توسعه پایدار هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و بدون تردید در امر پژوهش می‌توان گام‌های مهمی در سازماندهی فعالیت‌های تحقیقاتی برداشت.
اسلامی تصریح کرد: پژوهش، خلاقیت و نوآوری اساسی‌ترین نیاز یک جامعه برای رسیدن به پیشرفت، توسعه، رفاه اجتماعی و استقلال واقعی است.
وی اضافه کرد: در جوامع پیشرفته و نوین به تحقیقات علمی و پژوهش‌های کاربردی اهمیت خاصی می‌دهند و تلاش داریم با استفاده از اساتید برجسته و پژوهشگران ارزشمند کشور در این پالایشگاه، گام‌های اساسی را برداریم.
این مسئول با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از پژوهشگران در پالایشگاه جم اذعان داشت: به هر میزان در حوزه پژوهش سرمایه‌گذاری بیشتری کنیم نتایج ارزشمندتری نیز کسب خواهیم کرد.
اسلامی خاطرنشان کرد: شناسایی چهره‌های علمی در این پالایشگاه اهمیت خاصی دارد و برای حمایت از پژوهشگران از تمام امکانات موجود استفاده خواهیم کرد.
مدیرعامل پالایشگاه جم از حمایت پالایشگاه جم از فعالیت‌های پژوهشی خبر داد و عنوان داشت: از همه پژوهشگران استان و کشور می‌خواهیم ما را در دسترسی به اهداف مورد نظر یاری کنند.
در این نشست تعدادی از پژوهشگران نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر حمایت از تحقیق و پژوهش تاکید کردند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول