اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد:

انجام موفقیت‌آمیز عملیات توپک‌رانی در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم از انجام موفقیت‌آمیز عملیات توپک‌رانی در پالایشگاه جم پس از 22 سال خبر داد.

انجام موفقیت‌آمیز عملیات توپک‌رانی در پالایشگاه جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی بعد از ظهر امروز در آیین بزرگ جشن غدیر در پالایشگاه جم اظهار کرد: عید غدیر همواره اهمیت دارد و این عید در واقع تکمیل‌کننده رسالت پیامبر اسلام(ص) است و انتظار داریم به نحو شایسته این ایام و این عید را گرامی بداریم.
وی افزود: ولایت فقیه یک نعمت و برکت بزرگ برای انقلاب و اسلام است و تمام موفقیت ما مرهون ولایت است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم از انجام موفقیت‌آمیز عملیات توپک‌رانی در پالایشگاه جم بعد از 22 سال خبر داد و خاطرنشان کرد: انجام موفقیت‌آمیز عملیات توپک‌رانی خط 24 اینچ پایانه صادراتی شرکت پالایش گاز فجر جم در بندر سیراف یکی از اقدامات مهم شرکت در سال جهاد اقتصادی بوده است.
اسلامی تصریح کرد: اهمیت خطوط لوله این پایانه برای پالایشگاه فجر جم بسیار حیاتی است و حفظ و نگهداری از تاسیسات آن باید همواره مورد توجه قرارگیرد.
وی تدبر در کنار جسارت را لازمه انجام کارهای بزرگ دانست و عنوان کرد: با سرلوحه قرار دادن این دو خصلت مهم سعی کرده‌ایم در این پالایشگاه رکوردهای بسیار کم‌نظیر و حتی بی‌نظیری را بر جای بگذاریم.
این مسئول، رکورد تولید 125 میلیون مترمکعب گاز در سال گذشته و عملیات توپک‌رانی پس از 22 سال در ماه جاری را نمونه‌هایی از این اقدامات بزرگ دانست.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم همچنین به نوسازی بخشی از شبکه کابلی پالایشگاه پس از 20 سال اشاره کرد و گفت: بخشی از شبکه کابلی شرکت پالایش گاز فجر جم که از ابتدای راه‌اندازی تا کنون دست نخورده باقی مانده و دچار فرسودگی جدی شده بود نوسازی شد که این کار در نوع خودش بی‌نظیر بوده است.
وی از مجموعه مدیران، کارکنان و کارگران به خاطر تلاش در راستای به ثمر رسیدن این موفقیت‌های بزرگ تشکر کرد.
در این آیین که با حضور جمع کثیری از کارکنان و مدیران پالایشگاه جم برگزار شد، برنامه‌های متنوعی با موضوعات غدیر و ولایت به اجرا درآمد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول