اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حراست پالایشگاه جم:

حراست تسهیل‌کننده امور فرهنگی در پالایشگاه جم است

خبرگزاری فارس: رئیس حراست پالایشگاه جم گفت: حراست تسهیل‌کننده امور فرهنگی در پالایشگاه جم است.

حراست تسهیل‌کننده امور فرهنگی در پالایشگاه جم است
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، ابراهیم حسین‌آبادی ظهر امروز در جمع بازرسین سازمان حراست وزارت نفت اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم نقش اساسی در تامین گاز کشور دارد و بر اساس آمار موجود بیش از 27 درصد گاز کشور توسط این پالایشگاه فرآوری می‌شود.
وی با اشاره به نقش مهم حراست پالایشگاه در موفقیت‌های اخیر افزود: مجموعه حراست پالایشگاه به منظور فراهم کردن محیطی آرام و مناسب به منظور دستیابی به اهداف شرکت تلاشی شبانه‌روزی دارد.
وی افزود: حراست همواره در متن سیستم قرار دارد و مجموعه حراست تلاش دارد با بهره‌گیری از توان و ابزارهای موجود، محیط امنی برای فعالیت پدید آورد. 
این مسئول پالایشگاه جم اضافه کرد: کارکنان حراست شرکت پالایش گاز فجر جم سعی دارند تسهیل کننده حرکت‌های فرهنگی در شرکت باشند و رضایت ایجاد شده در سیستم نشان دهنده موفقیت حراست است.
حسین‌آبادی بر نقش مهم آموزش و در افزایش کیفی کار تاکید کرد و گفت: توجه به آموزش نیروهای حراست امری ضروری است و اگر حراست در هر سازمانی بخواهد برای شرایط مختلف با برنامه‌ریزی و تفکر و ‌با هدف جوابگویی تاثیر داشته باشد باید آموزش کافی ببیند و ما نیز براساس همین الگو حرکت می‌کنیم. 
وی افزود: در پالایشگاه جم به امر آموزش بیش از گذشته اهمیت داده می‌شود و شخص مدیرعامل با دقت و حساسیت بر این امر مهم نظارت دارد و شاهد توفیقات ارزنده‌ای در امر آموزش هستیم.
رئیس حراست پالایشگاه جم یادآور شد: امسال به نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده و حراست پالایشگاه در راستای صیانت و حراست از تاسیسات صنعت گاز تلاشی شبانه‌روزی از خود نشان می‌دهد.
حسین‌آبادی بیان داشت: امیدوار هستیم با همت و تلاش مضاعف و بهره‌گیری از دانش کارکنان حراست و استفاده از امکانات موجود در بالا بردن امنیت این پالایشگاه گام‌های بزرگ‌تری برداشته شود.
وی خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم بدهیم و با همه ظرفیت و توان موجود برای موفقیت پالایشگاه جم فعالیت کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول