اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

نعمت ولایت فقیه ادامه مسیر غدیر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: نعمت ولایت فقیه ادامه مسیر غدیر است و اهمیتی که برای این عید سعید قائل هستیم امروز در جایگاه ولی فقیه متجلی است.

نعمت ولایت فقیه ادامه مسیر غدیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین سید علی طاهری در همایش غدیر که عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان و کارآفرینان در کانون طاها شهرستان گرگان برگزار شد اظهار داشت: عید غدیر وجه اشتراک عالم اسلام بین شیعه و سنی است.
وی خاطرنشان کرد: در بحث غدیر شیعه به امامت و ولایت اعتقاد دارد و اهل سنت به محبت و در این بین وهابیت با کینه‌توزی و دشمنی که با اهل بیت داشته و اسلام را قبول ندارد با شیعه و سنی به مبارزه برخواسته و بنایش این است که اسلام را از ریشه تخریب کند.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه شیعیان و اهل سنت وجود ولایت را امری لازم  و ضروری می‌دانند، بیان داشت: شیعه با الهام از قرآن و سنت بر این باور است که امامت از ضروریات دین بوده و همان طوری که انتخاب پیامبر(ص) به فرمان خداست نصب امام نیز فقط به دستور خداوند صورت می‌گیرد.
حجت‌الاسلام طاهری تصریح کرد: اگر نقش امام و رهبری را در جایگاه اسلام ارزیابی کنیم درخواهیم یافت که امام امروز تنها رهبر ما نیست بلکه در دل تمام انسان‌های مظلوم عالم مسلمان و غیرمسلمان جای دارد.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون نیز مقام معظم رهبری از همان جایگاه برخوردار است، خاطرنشان کرد: در یکی از نشریات سپاه جمله‌ای از بشار اسد رئیس جمهور سوریه نقل شده بود که امر امام خامنه‌ای برای من مانند امر خدا و رسول اوست لذا می‌بینیم موج بیداری اسلامی در اکثر کشورها به چشم می‌خورد.
وی بیداری اسلامی را نتیجه انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: این جمله ما نیست بلکه چندی پیش یک روزنامه نگار مصری در مقاله ای نوشته بود روزی که رهبر ایران در خطبه‌های نماز جمعه اعلام کرد انقلاب مصر نتیجه انقلاب اسلامی ایران است این سخن را قبول نداشتم و اعتقادم این بود که انقلاب مصر هیچ ارتباطی با انقلاب ایران ندارد و یک انقلاب کاملا عربی و مصری است و بعد از گذشت اندک زمانی همان خبرنگار اقرار کرد امروز به این نتیجه رسیدم که رهبر انقلاب اسلامی در ایران، بهتر از من که در مصر هستم انقلاب کشورم را شناخته است و انقلاب مصر دقیقا ویژگی های انقلاب اسلامی ایران را دارد.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص قیام وال استریت بیان داشت: در قیام وال استریت مردم اعلام کردند ما می‌خواهیم این قیام را تبدیل به میدان‌التحریر کنیم چنان که می‌بینیم تمام قیام‌های ضد استکباری در دنیا به برکت نظام اسلامی است و اینها نیز به واسطه امام و تلاش‌های مقام معظم رهبری می‌باشد و ناراحتی دشمنان نیز از همین امر است لذا اگر این دشمنی‌ها وجود نداشته باشد باید تعجب کنیم.
گفتنی است: این همایش با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل کتابخانه‌های استان، بنیاد بین‌المللی غدیر استان و موسسه خودباوران کوثر شهرستان گرگان برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول