اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار اردبیل:

ولایت فقیه سنگ بنای جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: ولایت فقیه سنگ بنا و جوهره اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ولایت فقیه سنگ بنای جمهوری اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سید حسین صابری اظهار داشت: تکیه به ولایت فقیه اصل جمهوری اسلامی ایران را از هر توطئه و آسیبی مصون نگه داشته و تمام دشمنان را مایوس از طراحی نقشه‌های شوم خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه ولایت مطلقه فقیه یکی از مهم‌ترین ارکان جامعه اسلامی بوده و هست، تصریح کرد: دشمنان ما به ویژه استکبار قصد دارند به هر طریق ممکن مردم را از راه ولایت فقیه و تبعیت از فرامین ایشان منحرف کنند که این آرزو را با خود به گور خواهند برد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه همایش ولایت فقیه و استمرار حرکت انبیا در اردبیل برگزار می‌شود، بیان داشت: نقش ولایت فقیه در هدایت جامعه واقعیتی انکارناپذیر است و با برگزاری این همایش در 26 آبان سال جاری نسبت به تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در استان اقدام می‌شود.
استاندار اردبیل در ادامه از برگزاری همایش ولایت فقیه و استمرار حرکت انبیا در 26 آبان سال جاری در اردبیل خبر داد.
صابری خاطرنشان کرد: بر هر فرد مسلمان و انقلابی لازم است که این اصل اساسی و ضروری را خوب بشناسد و بر مدار آن حرکت کند.
وی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان خواست با آمادگی کامل و با هماهنگی و تعامل یکدیگر در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این همایش با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح و اصولی اقدامات موثر و مطلوبی را انجام دهند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل شرکت تمام اقشار مختلف مردم از جمله دانشگاهیان و روحانیون، فرمانداران و بخشداران را در این همایش مهم ارزیابی کرد.
صابری در پایان گفت: در راستای اشاعه فرهنگ دینی و معنوی فرصت خوبی است تا در این همایش با ارائه الگوی عملی از انسان کامل و اجرای عدالت و محور بودن آن در همه قوانین اسلامی به ارزش‌های والای اسلامی پرداخته شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول