اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه جم:

ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه در برابر هر قدرتی می‌ایستد

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه در برابر هر قدرتی می‌ایستد.

ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه در برابر هر قدرتی می‌ایستد
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی بعد از ظهر امروز در آیین پیاده‌روی باشکوه و بزرگ "با کاروان غدیر" در جم اظهار داشت: عید غدیر بزرگترین عید است و تکریم این عید یک امر لازم و واجب است.
وی افزود: امروز شیعه و سنی باید با هم متحد شوند تا فرقه‌های انحرافی نتوانند به اختلاف‌افکنی بپردازند و بدون تردید اتحاد و همبستگی مسلمانان مشتی بر دهان مخالفان است.
امام جمعه جم با اشاره به پیام غدیر خاطرنشان کرد: پیام غدیر در واقع اثبات حقانیت امام علی(ع) و اثبات جایگاه ولایت و امامت است.
گنجی در ادامه با اشاره به تهدیدات دشمنان تصریح کرد: ملت ایران از تهدیدات دشمنان نمی‌ترسد و این ملت با تبعیت از ولایت فقیه در برابر هر قدرتی می‌ایستد و هیچ کس نمی‌تواند در صفوف ملت نفوذ کند و دشمنان به این امر اذعان دارند.
وی یادآور شد: برگزاری جشن‌های باشکوه دهه ولایت و امامت نشان داد که مردم همواره عاشق ائمه اطهار(ع) و ولایت فقیه هستند و این مراسمات نشانه همبستگی ملت مسلمان ایران است.
بر اساس این گزارش، بعد از ظهر امروز بیش از 3000 نفر از مردم مومن و ولایت‌مدار جم به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت در مراسم " با کاروان غدیر " شرکت کردند.
در این پیاده‌روی که از محل میدان امام حسین(ع) تا  پارک جام جم برگزار شد شرکت‌کنندگان با در دست داشتن پلاکارد و سردادن شعار "الله اکبر"، "یا علی" و "من کنت مولا فهذا علی مولاه"، دهه ولایت و امامت را گرامی داشتند.
در این مراسم برنامه‌های متنوعی شامل قرائت بخشی از خطبه غدیر و مداحی اجرا و در پایان به شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی شامل هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس، دوچرخه، کارت هدیه و اقلام ورزشی اهدا شد.
هزینه سفر مکه مکرمه برای یک نفر ( یک میلیون تومان )، هزینه سفر کربلای معلی برای دو نفر ( هر نفر پانصد هزار تومان )، هزینه سفر مشهد برای پنج خانواده پنج‌نفره، موتور سیکلت یک دستگاه  و دوچرخه پنج دستگاه به برندگان این همایش اهدا شد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول