اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده ولی فقیه در لرستان:

مقام معظم رهبری جلوه‌ای از عظمت ائمه اطهار است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مقام معظم رهبری جلوه‌ای از عظمت ائمه اطهار و ولایت و امامت است.

مقام معظم رهبری جلوه‌ای از عظمت ائمه اطهار است
به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی امروز در سفر خود به شهرستان ازنا در همایش سادات شهرستان ازنا که به مناسبت روز عید غدیر در سالن آفرینش شهرستان ازنا برگزار شده بود، شرکت و عید غدیر را عید میثاق با ولایت و محبت به اهل بیت دانست و گفت: وجود مقدس ائمه اطهار راهی به سوی خدا و وسیله توجه مردم به سمت خداوند هستند، که به ما معرفت، توجه و شناخت خدا را نشان می‌دهند.
وی ولایت را قلب جامعه خواند و افزود: اگر ولایت نباشد در جامعه اخلاق، خداپرستی و عدالت نیست و وجود ولایت است، که مانند قلب به جامعه حیات می‌بخشد.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز جلوه‌ای از عظمت ائمه اطهار و امامت و ولایت در وجود مقام معظم رهبری می‌بینیم، که مرجعیت دینی و سیاسی جامعه را بر عهده دارند و نشان داده‌اند، که ولایت در حکومت چه جایگاه بالا و والایی دارد.
 امام جمعه خرم‌آباد در ادامه افزود: عزت و سربلندی و موفقیت ما در سه اصل هوشیاری و بصیرت، ایستادگی و مقاومت و امامت و ولایت است، که اگر این سه اصل اساسی را داشته و حفظ کنیم مانند ائمه معصومین سربلند می‌شویم.
 وی تصریح کرد: الحمدالله در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی مردم ما این سه اصل را در مدت هشت سال دفاع مقدس و جریانات فتنه، انحرافی و دفاع از ولایت به خوبی انجام دادند و سربلند بیرون آمدند و تاکنون دشمنان قسم خورده انقلاب نتوانسته‌اند، خللی در اراده مردم وارد کنند.
وی بیان داشت: ولایت یک امر عزت بخش است و ما باید همیشه نگاه‌مان، بصیرت‌مان، سخن‌مان، حرکت‌مان و ایستادن‌مان برگرفته از ولایت باشد و ببینیم رهبرمان چه موضعی می‌گیرد و چه می‌فرماید و ما نیز همان موضع و حرف را بزنیم و بر محور ولایت حرکت کنیم.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: اگر می‌خواهیم در صراط مستقیم باشیم و عزتمند زندگی کنیم، اگر می‌خواهیم دچار انحراف و فتنه نشویم و اگر می‌خواهیم دچار حکومت‌های شرق و غرب نشویم باید در مسیر ولایت حرکت کنیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول