اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر علمی همایش شفای پایدار دانشگاه علوم پزشکی بابل:

همایش قرآن پژوهی مبارزه با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: دبیر علمی همایش شفای پایدار دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: همایش قرآن پژوهی در حقیقت مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

همایش قرآن پژوهی مبارزه با تهاجم فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام عباس نیکزاد ظهر امروز در همایش ملی قرآن پژوهشی و طب شفای پایدار در دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش معطر کردن فضای دانشگاه با عطر قرآنی است  و وارد کردن قرآن در سطح دانشگاه‌ها است.
وی بیان داشت: باید فضای دانشگاه با فرهنگ قرآن آشنا شده و تحقیقات پژوهشی، علمی، قرآنی و پزشکی کنارهم پیوند خورده و همچنین ارتباط بین دین و علم پزشکی ایجاد شود.
نیکزاد بیان داشت: تبلیغات جهانی عامل مهم دیگری در روی آوردن دانشگاه‌ها به سمت قرآن بوده و این همایش‌ها در حقیقت نوعی خنثی کردن تبلیغات سوء دشمن در جهت قرآن هراسی است.
این مسئول تصریح کرد: باید همه دانشگاه‌ها به این امر توجه کنند که با وجود خواست دشمن که در صدد خنثی کردن قرآن است ما باید به جهان نشان دهیم که دانشگاه‌های ما پایگاه قرآن است.
نیکزاد بیان داشت: مبارزه با قرآن نوعی تهاجم فرهنگی است، دشمن به دنبال این است که قرآن، فرهنگ قرآن و اسلام را منفور و مهجور آن را از دانشگاه و دانشگاهیان دور کند تا جوانان ما به قرآن گرایش پیدا نکرده و ایجاد شبهات دینی و قرآنی می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: این همایش‌ها در مقابل تهاجم فرهنگی نوعی سد و مانع ایجاد کرده و برای دانشجویان و نسل جدید محتوای علوم قرآنی را آشکار کرده تا بفهمند قرآن یک منبع علمی و دینی است.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب قرآنی، برگزاری شبی با قرآن، تشکیل کار گروه قرآنی، ایجاد کانون علمی قرآن و عترت در راستای همین امر  است.
نیکزاد اذعان داشت: توجه به پیشینه و مفاخر علمی یکی از اهداف مهم همایش قرآنی شفای پایدار است چرا که غرب درصدد است دانشجویان ما باور کنند مفاخر و پیشینه علمی نداشتیم بنابراین باید در دانشجویان این باور را ایجاد کنیم که بازگشت به خویشتن، فرهنگ، پیشینه و تمدن خویش واقعیت دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول