اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس:

سخن فطری انقلاب اسلامی به گوش جهانیان رسید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در تحولات گسترده جهانی، شاهد هستیم که سخن فطری دهه‏های گذشته ایران اسلامی به گوش جهانیان رسیده است.

سخن فطری انقلاب اسلامی به گوش جهانیان رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین عصر امروز در بازدید از مناطق روستایی کاجان، تمسیان و خرمده که با حضور فرماندار شهرستان دماوند، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که مردم شریف ایران اسلامی تصمیم گرفتند تا بایدها و نبایدهای کشور را به دستان خود رقم بزنند، یکی از دو ابرقدرت پوشالی جهان یعنی اتحاد جماهیر شوروی فرو ریخت.
وی ادامه داد: در روزهای اخیر نیز صدای خرد شدن استخوان‏های دیگر ابرقدرت رو به اضمحلال جهان در شمال آفریقا، منطقه خاورمیانه، قلب اروپا و حتی در وال‏استریت به خوبی قابل شنیدن است.
رامین از انزوای روزافزون رژیم اشغالگر قدس در جهان سخن به میان آورد و افزود: پایه‏های لرزان رژیم صهیونیستی پس از شکستی تاریخی در جنگ 33 روزه در حال فروریختن است.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران در منطقه نابودی دیکتاتورهای وابسته به غرب و به تبع آن محدودیت و نابودی غده سرطانی اسرائیل را به همراه خواهد داشت.
وی با اشاره به وضع امروز نظام سرمایه‏داری خاطرنشان کرد: اخبار روزانه رسانه‏های غربی حاکی از سقوط نظام سرمایه‏داری حوزه یورو و وجود شرایطی نامناسب در این منطقه اقتصادی است.
رامین ادامه داد: کشور یونان رو به بن‏بست بوده، کشورهای ایتالیا و اسپانیا در مرز سقوط قرار دارند و دیگر ملل اروپایی با اوضاع نه چندان مناسب مالی و اعتباری دست به گریبان هستند.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: در چنین برهه حساس زمانی، مردم ایران پس از تحمل همه مصائب و مشکلات ناشی از روحیه اسلام‏خواهی و استقلال‏طلبی امروز به الگویی عملی برای دیگر ملل جهان تبدیل شده‏اند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول