اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در چهارمحال و بختیاری؛

140 هزار دانش‌آموز در انتخابات شوراها شرکت کردند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 140 هزار دانش‌آموز واجدالشرایط در این استان در انتخابات شوراها شرکت کردند.

140 هزار دانش‌آموز در انتخابات شوراها شرکت کردند
بهنام شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: مشورت و تبادل اطلاعات به منظور دستیابی به تصمیمات صحیح و قابل قبول است.
وی افزود: در همین راستا شوراهای دانش آموزی به عنوان پل ارتباطی میان مدیر و دانش‌آموزان می‌تواند نتایج مثبت را به همراه داشته باشد.
شمس یکی از مهم‌ترین اهداف تعلیم و تربیت را  اجتماعی ساختن دانش آموزان عنوان کرد و گفت: آماده کردن آنان برای شرکت فعال و سازنده در زندگی اجتماعی، کسب آگاهی نسبت به حقوق اجتماعی خود و بهره برداری صحیح از آن و احترام به حقوق دیگران و همکاری با سایر افراد جامعه از دیگر این اهداف به‌‎شمار می‎رود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری مشارکت دانش‌‎آموزان در گروه ها و شورا های متشکل از همسالان در مدارس را یکی از شیوه‌های گرایش دانش آموزان به فعالیت‌ها و تصمیم‌گیری‌های اجتماعی برشمرد.
وی با بیان اینکه در چهاردهمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی این استان پیش‌بینی می‌شود بیش از یک‌هزار و 605 شورا در مدارس تشکیل شود، گفت: از این تعداد 851 شورای دانش‌آموزان دخترانه و 788 شورای دانش‌آموزان پسرانه تشکیل خواهد شد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: به منظور عضویت در این شوراها بیش از 23 هزار و 828 داوطلب عضویت نامزد شدند که از این تعداد 8 هزار و 688 نفر منتخب انتخاب و معرفی شدند.  
شمس تعداد انجمن‌های تشکیل شده در مدارس این استان را بیش از 10 هزار و 300 انجمن عنوان کرد و گفت: از این تعداد بیش از 4 هزار و 8321 انجمن در مدارس دخترانه و 5 هزار و 199 انجمن در مدارس پسرانه تشکیل شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول