اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برای برگزاری تجمع 60 هزار نفری بسیجیان؛

نیروهای امدادی آذربایجان غربی آمادگی کامل دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: پایگاه‌های امداد و نجات در جاده‌های آذربایجان غربی برای برپایی باشکوه تجمع 60 هزار نفری بسیجیان آمادگی کامل دارند.

نیروهای امدادی آذربایجان غربی آمادگی کامل دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یحیی زینال‌پور ظهر امروز در همایش مشترک فرمانداران و فرماندهان سپاه که در سالن جلسات شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در جاده‌های آذربایجان غربی 12 پایگاه امداد و نجات دائمی وجود دارد که در ایام برگزاری تجمع  60 هزار نفری خدمات لازم در زمینه‌های مورد نیاز به بسیجیان ارائه می‌دهند.
وی تصریح کرد: بین نیروهای امدادی مستقر در پایگاه‌های بین‌راهی این آمادگی وجود دارد در صورت ایجاد شدن هر نوع مشکل و حادثه به یاری مردم بشتابند لذا روزهایی که این تجمع در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود با روحیه و قوایی دو برابر در محل خدمت خود حاضر خواهند شد.
این مسئول به حمایت همه‌جانبه از برپاکننده‌های این گردهمایی نیز اشاره کرد و گفت: تهیه کردن تجهیزات موردنیاز و فراهم کردن امکانات لازم در پایگاه‌های جاده‌ای یکی از مهمترین برنامه‌های جمعیت هلال احمر است تا این تجمع باشکوه به شکل گسترده و با اقتداری مضاعف به مرحله اجرا در آید.
زینالپور تشکیل کمیته امداد و نجات را پیشنهاد کرد و گفت: با توجه به اینکه سپاه پاسداران در روزهای پیش رو برنامه‌های متنوع اعم از تجمع بسیجیان در چهار شهر، اعزام کاروان‌های راهیان نور، مانور زلزله و ... در دستور کار قرار داده است باید یک کمیته مشترک با موضوع امدادرسانی تشکیل شود تا امدادگرها در برنامه‌های سپاه به طور کامل حاضر شوند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی تصریح کرد: هلال احمر در همه دوران‌های حساس تاریخی اعم از سال‌های وقوع جنگ تحمیلی، سیل، زلزله و ... با قدرت در صحنه حاضر شده است به طوری که روزهای پیش‌رو هم برگ زرینی از خدمت‌رسانی به ثبت می‌رساند.
کانتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول