اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به منظور اجرای طرح امداد زمستانی؛

هلال احمر تفرش در آماده‌باش کامل

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفرش از آماده‌باش کامل نیروهای امدادی این شهرستان به منظور اجرای طرح امداد زمستانی خبر داد.

هلال احمر تفرش در آماده‌باش کامل
مجید حسین‌جمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص و کوهستانی شهرستان تفرش نیروهای امدادی این شهرستان به منظور خدمات‌رسانی به حوادث احتمالی در زمستان و اسکان در راه ‌ماندگان هم اکنون در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.
وی تصریح کرد: با توجه به بارش برف در هفته گذشته نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر تفرش همانند سال‌های گذشته با استقرار در سه محور گردنه گیان، محور خرازان و محور فرمهین به اراک در حال آماده باش هستند.
رئیس جمعیت هلال احمر تفرش خاطر نشان کرد: هر اکیپ متشکل از چهار نفر است که در صورت بروز حوادث به خدمات‌رسانی اقدام خواهند کرد.
حسین‌جمال در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص 250 میلیون تومان به منظور ساخت ساختمان جمعیت در سال جاری خبر داد و ابراز داشت: با اهدا زمین از سوی یک فرد خیر و اختصاص اعتبارات مورد نیاز به زودی عملیات ساخت  ساختمان جمعیت با حضور مسئولان آغاز خواهد شد.
وی در ادامه برگزاری دوره آموزش تکمیلی عمومی نجات، امداد، کمک‌های اولیه، شرکت در کلاس‌های آموزشی امداد جاده‌ای، امداد کوهستان، امداد در آوار و مربی‌گری را از اقدامات این جمعیت در حوزه  آموزشی عنوان کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر همچنین از خریداری ست کامل کوهستان ظرف هفته جاری خبر داد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول