اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار سربیشه:

دستگاه‌های اجرایی باید برای توسعه اندیشه بسیجی تلاش کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سربیشه گفت: دستگاه‌های اجرایی باید بیشتر از گذشته برای توسعه اندیشه بسیجی تلاش کرده و آن را نصب‌العین خود قرار دهند.

دستگاه‌های اجرایی باید برای توسعه اندیشه بسیجی تلاش کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین‌پور ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امروزه حرکت بسیج، الگویی تمام‌عیار برای ملت‌هایی است که خواهان عزت، سربلندی، پیشرفت، استقلال و حاکمیت ارزش‌های انسانی هستند.
وی گفت: در طول چندسال گذشته هرچه در کشور به دست آورده‌ایم و هرچه عزت، استقلال، پیشرفت، همبستگی ملی و احساس سربلندی داریم همه به خاطر جاری بودن فرهنگ بسیج است.
فرماندار سربیشه تصریح کرد: این فرهنگ به خاطر حضور بسیجیان است که بدون هیچ چشم‌داشتی به خود و منافع شخصی، همواره در مسیر آرمان‌های عظیم ملت بزرگ ایران و دفاع از حیثیت این ملت عزیز آماده فداکاری بوده‌اند.
حسین‌پور تاکید کرد: کلیه دستگاه‌ها باید بیشتر از گذشته برای توسعه اندیشه بسیجی تلاش و آن را نصب‌العین خود قرار دهند.
فرماندار سربیشه با توجه به آغاز هفته بسیج از اول آذرماه بر ضرورت تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های ویژه و تخصصی برای گرامیداشت و بزرگداشت هرچه بهتر هفته بسیج تاکید کرد.
حسین‌پ‍ور افزود: برنامه‌هایی از قبیل برگزاری یادواره‌های شهدا، صبحگاه‌های مشترک، مراسم هفته بسیج، راه‌اندازی درمانگاه خیریه در سربیشه، پخش فیلم‌های حماسی در مدارس و خوابگاه‌های شبانه‌روزی، برگزاری مسابقات پیرامون موضوع بسیج و ارتش 20 میلیونی، بهره‌گیری از سخنرانان ویژه در مدارس و جلسات، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره‌گویی رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر، برپایی نمایشگاه عکس و فیلم، بازدید از طرح حلقه‌های معرفت صالحین، برگزاری محفل انس و شبی با قرآن با همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی کمیته‌ها از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بسیج پیش‌بینی و اجرا می‌شود.
علی برزگر، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران سربیشه نیز به عنوان دبیر ستاد اشاره‌ای به وظایف کمیته‌ها و برنامه کشوری پنجم آذرماه مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی و تشکیل بسیج مستضعفان که همزمان با سراسر کشور در شهر مود و سربیشه و بخش درج اجرایی می‌شود کرد.
در پایان اعضای حاضر به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در مورد برنامه‌های پیشنهادی پرداخته و هفت کمیته از جمله کمیته فضاسازی و آذین‌بندی، کمیته بهداشت و درمان، کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی، کمیته انتظامی، کمیته روستایی عشایری، کمیته فرهنگی اجتماعی، کمیته دانش‌آموزی و دانشجویی تشکیل شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول