اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان مطرح کرد:

رویکردهای جدید سپاه در برنامه‌های هفته بسیج

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: این نهاد رویکردهای جدیدی را در برنامه‌های هفته بسیج دنبال می‌کند.

رویکردهای جدید سپاه در برنامه‌های هفته بسیج
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار محمد مارانی شامگاه یکشنبه در حاشیه هشتمین نشست شورای اداری هرمزگان که در سالن جلسات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تهدیدات موجود در منطقه و شرایط حساس موجود کشور، لازم است در کشور از وحدت و انسجام خاصی برخوردار باشیم.
وی در ادامه افزود: بسیج یکی از نهادهایی است که تلاش کرده است در صحنه‌های مختلف انقلاب به عنوان بازویی مطمئن طی سه دهه اخیر حضور داشته باشد.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: 14 ناحیه، 78 حوزه و 897 پایگاه مقاومت بسیج در هرمزگان فعال است .
مارانی بیان کرد: یک‌هزار و 176 واحد مقاومت دانش‌آموزی نیز در استان فعال است.
این فرمانده ارشد سپاه اضافه کرد: تاکنون آمار به ثبت رسیده اعضا فعال بسیج در استان به بیش از 245 هزار نفر بالغ شده است که آمار حقیقی اعضای بسیج در استان حدود 300 هزار نفر است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج افزود: ‌سپاه امام سجاد (ع) رویکردهای جدیدی را در برنامه‌های هفته بسیج امسال دارد.
مارانی با بیان اینکه برنامه‌های این هفته در چهار محور اصلی اجرایی می‌شود، بیان کرد: مبحث مقابله با تهدیدات نرم دشمن، مباحث اعتقادی و مذهبی، فرهنگی و تربیتی و زندگی و خدمات‌رسانی این چهار محور را شامل می‌شود.
وی با اشاره به برخی از موضوعات برنامه‌های هفته بسیج در هرمزگان افزود:‌ بازسازی واقعه غدیر در پنج شهر استان،‌ تجمع بزرگ رزمندگان، ایجاد بیمارستان صحرایی و همایش افسران جنگ نرم از جمله مهم‌ترین برنامه‌های قابل اجرا در هفته بسیج است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول