اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر فرهنگی اجتماعی ناحیه بسیج بینالود:

مسابقه شمیم ولایت ویژه بسیجیان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه بسیج بینالود از برگزاری مسابقه شمیم ولایت به مناسبت دهه مبارک ولایت و عید سعید غدیر خم خبر داد.

مسابقه شمیم ولایت ویژه بسیجیان برگزار می‌شود
سروان علیرضا مکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طرقبه اظهار داشت: مسابقه شمیم ولایت به منظور آشنایی بیشتر بسیجیان با کتاب ارزشمند نهج البلاغه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.
مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه بسیج بینالود تصریح کرد: جایگاه نهج البلاغه باید در میان مردم و مسلمانان احیا شود و باید در این زمینه کار فوق العاده‌ای صورت بگیرد.
مکاری بر ضرورت و توجه بیشتر مسئولان به مسابقات نهج البلاغه تاکید کرد و بیان داشت: نهج‌البلاغه در طول قرن‌های متمادی تا کنون پا به پای قرآن کریم، روشنگر حقایق آسمانی و بیانگر زندگی واقعی انسان بوده است اما متأسفانه جامعه ما از این کتاب ارزشمند بهره کافی نبرده است.
وی لزوم توجه خانواده‌ها را نسبت به آشنایی بیشتر فرزندانشان به فراگیری قرآن و نهج‌البلاغه خاطرنشان کرد و افزود: متأسفانه آنچنان که شایسته است در جامعه ما نسبت به فرهنگ و دین کودکان و نوجوانان سرمایه‌گذاری نشده، و این در حالی است که حافظان قرآن و نهج‌البلاغه خردسال ما در خارج از کشور بیشتر مورد عنایت و توجه شخصیت‌ها و رسانه‌های گروهی قرار می‌گیرند.
مکاری خاطرنشان کرد: با وجود فعالیت‌های مناسب صورت گرفته در حوزه قرآن و نهج‌البلاغه اما هنوز در ابتدای مسیر قرار داریم و با توجه به این امر که مبنای جمهوری اسلامی قرآن است نباید نسبت به برخی از کشورهای مسلمان که وابسته به نظام‌های شرق و غرب هستند عقب‌تر باشیم.
مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه بسیج بینالود هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ غنی نهج البلاغه و فرهنگ کتابخوانی در بین مردم به ویژه جوانان و نوجوانان دانست.
وی در ادامه از برپایی نمایشگاه از قربان تا غدیر  در مسجد جامع شهر شاندیز خبر داد و بیان داشت: این برنامه که با تلاش حوزه بسیج و پایگاه مقاومت شهید رجایی شاندیز دایر شده است در قالب روایتگری واقعه غدیر و سقیفه توسط بسیجیان در حال اجراست.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول