اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار پلدختر:

بسیج متعلق به همه اقشار مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: بسیج به برکت غدیر شکل گرفت و متعلق به همه اقشار مردم است و هر کس که در خط ولایت قرار دارد بسیجی است.

بسیج متعلق به همه اقشار مردم است
فریدون رشیدی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در پلدختر گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است و انحصار بسیج به گروه و جناح خاص جفا در حق ملت است زیرا امروزه آزادی‌خواهان جهان عضویت در بسیج و تعلق داشتن به این تفکر را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانند.
وی افزود: همه پیشرفت‌ها و سرافرازی‌ها در سایه اتصال به تفکر بسیجی حاصل می‌شود و وجود اقتدار، ثبات و امنیت در جامعه اسلامی مدیون و مرهون وجود بسیج و بسیجی است.
فرماندار پلدختر با اشاره به اینکه شالوده بسیج توسط امام خمینی(ره) درست شد، افزود: تفکر بسیجی امروز از ورای مرزهای جمهوری اسلامی گذشته است و در سرتاسر جهان گسترش پیدا کرده است و دشمنان اسلام و انقلاب از ورود بسیج به صحنه مسائل سیاسی و اجتماعی ترس و واهمه دارند.
وی ادامه داد: بسیج پشتوانه عظیم نظام و انقلاب بوده و است و بسیج به منظور حل مشکلات نظام هرگونه همکاری با دولت را مدنظر داشته و با تأسی به سخنان مقام معظم رهبری از هیچ کمکی برای حل معضلات جامعه کوتاهی نمی‌کند.
فرماندار پلدختر گفت: بسیج به عنوان یک عنصر فعال تنها محدود و منحصر به دوران دفاع مقدس و جنگ نیست بلکه امروز با ورود به تمام عرصه‌ها اعم از فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی توانسته است توان خود را به منصه ظهور برساند و در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای را به انقلاب ارائه کرده است.
رشیدی با بیان اینکه باید بسیجیان را حمایت کرد، افزود: حرکت در راه رضای الهی مهم‌ترین مشخصه بسیج است و بسیجیان بدون توقع در راه اعتلای ایران گام برداشتند و مسئولان با کمک مردم باید امروز نیز این روش را در کشور نهادینه کنند.
وی گفت: بسیج در همه عرصه‌ها پیش قدم بوده و تا زمانی که بسیج وجود دارد، هیچ خطری نظام را تهدید نمی‌کند و تقویت بسیج امری همگانی است.
فرماندار پلدختر افزود: بسیج همواره ایران اسلامی را در برابر تهدیدات دشمنان نجات داده و خادمان ملت و تمام مسئولان باید قدردان نهاد مقاومت بسیج باشند و باید در پایداری و ماندگاری بسیج تلاش کنیم، زیرا امروز هر چه داریم از امنیت، آرامش و همه نعمات نظام جمهوری اسلامی و اقتدار بی‌نظیر انقلاب اسلامی ایران در سطح بین‌المللی عمده‌اش مدیون رشادت‌های جوانان بسیجی ایران است.
وی تبعیت از ولایت و ولایت‌مداری را والاترین شاخصه بسیج دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای ایجاد تحریک و پویایی در ادارات نسبت به ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی اهتمام بیشتری داشته باشند زیرا  بسیجی خود را سرباز ولایت می‌داند و به این سربازی افتخار کرده و بدان عشق می‌ورزد.
رشیدی بر گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی تاکید کرد و ادامه داد: فرهنگ و تفکر بسیجی باید در جامعه نهادینه شود و تا زمانی که فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه اسلامی تداوم دارد، به حتم توطئه‌ها خنثی و امید دشمنان به یاس تبدیل می‌شود، چرا که این تفکر و فرهنگ حافظ نظام جمهوری اسلامی است
فرماندار پلدختر گفت: سازمان بسیج تحت امر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای است و بسیجی نیز خود را تابع محض ولی فقیه می‌داند و اگر فرهنگ بسیجی در جامعه تسری یابد دسترسی به اهداف انقلاب بیشتر می‎شود و نظام اسلامی به بالندگی می‌رسد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول