اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی خبر داد:

برپایی تجمع 60 هزار نفری بسیجیان در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: تجمع 60 هزار نفری بسیجیان در چهار نقطه آذربایجان غربی با اقتداری وصف‌نشدنی برگزار می‌شود.

برپایی تجمع 60 هزار نفری بسیجیان در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح‌الهی ظهر امروز در همایش مشترک فرمانداران و فرماندهان سپاه آذربایجان غربی که در سالن شماره یک استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: این تجمع با حضور بسیجیان ولایت‌مدار در شهرهای ارومیه، مهاباد، خوی و تکاب برپا می‌شود به طوری‌که از هم‌اکنون باید دستگاه‌‌های اجرایی در راستای زمینه‌سازی وارد عمل شوند.
وی افزود: در مرکز آموزشی نظامی مالک اشتر ارومیه بیش از 30 هزار نفر برای نمایش قدرت گردهم می‌آیند که حدود 20 هزار نفر از مردم ارومیه هستند و 10 هزار نفر دیگر از سلماس، شاهین‌دژ، میاندوآب و نقده در این گردهمایی شرکت می‌کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: بخشی از این تجمع نیز برای جنوب استان در خوی تدارک دیده می‌شود به طوری که حدود 10 هزار نفر از بسیجیان خوی، چالدران، قره‌ضیالدین، ماکو، پلدشت و شوط در این شهرستان برای قدرت‌نمایی حاضر می‌شوند.
وی به برنامه‌ریزی در راستای برپایی تجمع 10 هزار نفری در مهاباد اشاره کرد و گفت: حدود 10 هزار نفر از بسیجیان مهاباد، اشنویه، بوکان، سردشت و پیرانشهر در این شهر قدرت و آمادگی خود را برابر بدخواهان به معرض نمایش می‌گذارند از طرف دیگر تجمعی در تکاب با حضور قریب به 10 هزار نفر برپا می‌شود.
فتح‌الهی ادامه داد: در شهرهای مشهد، کرمان، البرز، بوشهر نیز در روزهای مشخص تجمعی با دامنه وسیع با هدف بازدارندگی استکبار برگزار می‌شود تا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آمادگی ملت ما برای مقابله با هرگونه تهدید معترف شوند.
این مسئول با بیان اینکه سال گذشته تجمع 30 هزار نفری در آذربایجان غربی برگزار شد، یادآوری کرد: آذربایجان غربی در طول همه برهه‌های تاریخی به دلیل مرزی بودن و داشتن یک وضعیت جغرافیایی ویژه نقش زیادی در رویدادهای داخلی و منطقه‌ای داشته است به طوری که اگر حس ناامنی بین مردم منطقه ایجاد شود دچار آسیب خواهیم شد.
وی سپاه را یادگار امام خمینی (ره) دانست و تاکید کرد: سپاه و بسیج تکیه‌گاه عمده کشور در امور تدافعی هستند و سیلی بنیان برکن برابر تهدیدات محسوب می‌شوند به طوری‌که آوازه آن در فرا سوی مرزها نیز پیچیده است پس امروز به دلیل اینکه بسیج در حوزه‌های مختلف اعم از تدافعی و غیر آن خدمات مختلفی ارائه می‌کند مردم به آن عشق می‌ورزند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی آماده بودن دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و سایر نهادها برای برپایی باشکوه این گردهمایی از مسئولان خواستار شد و گفت: متولیان امور باید در زمینه حمل و نقل، پوشش خبری، اطلاع‌رسانی، اسکان و فضاسازی شهری به طور جدی تمهیدات لازم را همراه با درایت اتخاذ کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول