اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه شهدا:

اصلی‌ترین ماموریت بسیج شجره طیبه صالحان است

خبرگزاری فارس: مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه شهدا گفت: در ساختار جدید اصلی‌ترین ماموریت بسیج شجره طیبه صالحان است.

اصلی‌ترین ماموریت بسیج شجره طیبه صالحان است
به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، سیف‌اله رضایی ظهر امروز در دوره آموزش بسیجیان کادر در مجتمع آموزشی انصارالمهدی (عج) اظهار داشت: این طرح با هدف تربیت بسیجیان مومن و ولائی و توانمند در راستای رشد و تربیت تعالی در عرصه‌های مختلف و با توجه به نیاز سازمان بسیج است و انتظار می‌رود افراد نخبه، مبتکر خلاق از نظر فکر و تولید اندیشه در این کلاس‌ها تربیت شوند.
وی افزود: بسیج کادر یعنی فردی مومن، ولایت‌مدار، متفکر و بصیرت‌بخش با اخلاق حسنه که اصلی‌ترین عامل جذب جوانان به بسیج است.
این مسئول ادامه داد: بسیج کادر با استفاده از قوه فکر و اندیشه در راستای سازندگی کشور فعالیت می‌کند.
به گفته وی، فراهم کردن خدمت هدفمند، استفاده از ظرفیت‌های بسیج، ایجاد انگیزه بسیجیان برای پذیرش مسئولیت‌های خطیر از نتایج راه‌اندازی بسیج کادر است.
رضایی اضافه کرد: 144 ساعت آموزش برای بسیج کادر در نظر گرفته شده که 24 ساعت آن به صورت حضوری است.
وی ادامه داد: بسیج شجره طیبه‌ایی است که از امام راحل به یادگار مانده است و در طول تاریخ درخشان انقلاب حضور پرشور بسیج، منجر به حل بسیاری از مشکلات و موانع جامعه شده است.
رضایی خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی در تار و پود جوانان و نوجوانان ما نهادینه شده است و تلاش آنها در راستای امنیت، آسایش و پیشرفت جامعه مایه مباهات نظام اسلامی است.
به گفته این مسئول بسیج تبلوری از اندیشه و عمل است، بسیج نسخه‌ای ثابت برای یک هدف نیست بلکه دارویی است که در تمام مقاطع دارای قابلیت‌های مختلف و موثر درمان است و امروز ضامن سلامت و همچنین پشتیبان ولایت و دولت است و ما باید فرهنگ بسیجی را همواره در میان جوانان زنده نگه داریم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول