اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در 10 کتاب؛

زندگی 10 سردار شهید در نیشابور تألیف می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس نمایندگی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس نیشابور گفت: زندگی 10 سردار شهید در نیشابور در ده کتاب تألیف می‌شود.

زندگی 10 سردار شهید در نیشابور تألیف می‌شود
سیدابوالقاسم نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار داشت: زندگی سرداران شهید محمدجواد مهدیان‌پور، سیداحمد عابدی، محمد حصاری، سیدقاسم موسوی، سیدمحمود حسینی ادیب، علی دشتی، علی‌اکبر بشنیجی، محمدعلی قدمیاری، علی‌اکبر اسدی و حسین دهنوی به‌شکل کتاب درمی‌آیند.
وی بیان داشت: سرداران شهید مذکور، فرماندهانی از سپاه نیشابور هستند که در یگان‌های مختلف سپاه به‌ویژه در یگان‌های رزم خراسان چون لشگر 21 امام رضا (ع)، لشگر پنج نصر، لشگر ویژه شهدا، 61 محرم و ... در مقطع جنگ تحمیلی به دفاع از کیان و آرمان‌های نظام اسلامی مسئولیت داشتند و در این راه جان خود را تقدیم اسلام کردند.
وی افزود: 10 کارگروه تدوین کتاب برای تألیف ۱۰ کتاب زندگی و خاطرات ۱۰ نفر سردار شهید این شهرستان در نمایندگی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس نیشابور ایجاد شده است.
رئیس نمایندگی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس نیشابور با اشاره به اینکه از سال گذشته جلساتی مراکز دانشگاهی نیشابور درباره تدوین آثار شهدا داشته‌ایم، گفت: آنها اعلام حمایت کردند و بنابراین از ابتدای سال کارگروه‌هایی از همرزمان شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس و بستگان شهدا تشکیل شد که طرح جمع‌آوری آثار شهدا و تکمیل بانک اطلاعاتی برای هر یک از شهدا را عهده‌دار شدند.
نوری اضافه کرد: این کارگروه‌ها به نویسندگان در تدوین کتاب‌ها کمک می‌کنند.
وی از اهل قلم دعوت کرد برای ثبت حماسه‌آفرینی سرداران شهید به‌منظور ترویج فرهنگ ناب اسلامی و ایثار به این بنیاد مراجعه کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول