اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در هفته بسیج صورت می‌گیرد؛

برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان در خدابنده

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه خدابنده از برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان در هفته بسیج خبر داد و گفت: این مراسم در سالن 3 هزار نفری شهید فهمیده برگزار می‌شود.

برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان در خدابنده
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قربانعلی رجبی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان خدابنده با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج از 22 آبان‌ماه سال جاری که با شعار بسیج و ولایت و بیداری آغاز می‌شود.
وی غبار روبی مزار شهدا‌، برگزاری یاد و خاطره شهدای پاسدارمنطقه، دیدار از خانواده پیشکسوتان بسیجی‌، برگزاری دوره تربیت و تعالیم‌، برگزاری جشن ولایت‌ را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
فرمانده سپاه ناحیه خدابنده تصریح کرد: نشست بصیرت سیاسی در مسجد جامع و سپاه شهرستان همایش امر به معروف ونهی از منکر در بخش‌های تابعه‌، برگزاری اردوی ناحیه‌ای برای کارمندان را دیگراز برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.
وی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج شرکت بسیجیان در نماز سیاسی و اجتماعی  جمعه، برپایی ایستگاه صلواتی، اعزام مبلغ به رده‌های مختلف بسیج ناحیه خدابنده، سخنرانی فرمانده ناحیه قبل از خطبه‌های نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.
رجبی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله فوتسال و تیراندازی، جشنواره قرآن و عترت نماز، برگزاری نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد‌، برگزاری محفل شعر و خاطره از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.
وی برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و بیان کرد: این مراسم در سالن 3 هزار نفری شهید فهمیده برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه خدابنده بر لزوم همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد و گفت: برنامه‌های این هفته باید به نحو مطلوبی برگزار شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول