اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار قیروکارزین:

کوتاهی‌های مسئولان نباید به پای نظام گذاشته شود

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: نظام اسلامی هدفش خدمت به محرومان و رفع محرومیت است و در این راه کوتاهی‌های ما مسئولان را در خدمتگزاری به پای نظام نگذارید.

کوتاهی‌های مسئولان نباید به پای نظام گذاشته شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد ظهر امروز در بازدید از کلاس‌های آموزشی نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان اظهار داشت: زیر پوشش بودن 3 هزار و 200 نفر یعنی در حدود 25 درصد خانوار این شهرستان آمار خوبی نیست و وظیفه شما مادران در آغاز زندگی به وجود آوردن زمینه‌های درآمدزایی با استفاده از تسهیلات و حمایت‌های کمیته امداد امام (ره) برای ایجاد مشاغل خانگی و روی پای خود ایستادن است.
وی افزود: نظام اسلامی هدفش خدمت به محرومان و رفع محرومیت است و در این راه کوتاهی‌های ما مسئولان را در خدمتگزاری به پای نظام و رهبری نگذارید.
صمدنژاد تشکیل کمیته امداد امام (ره) را شکل گرفته بر مبنای تفکر اسلامی و از دستاوردهای بزرگ امام امت برای محرومیت‌زدایی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام از ابتدای انقلاب تا امروز لحظه‌ای در ایجاد مانع برای جلوگیری از رشد و پیشرفت ایران کوتاهی نکرده‌اند اما اگر خدا حامی ملت و کشوری باشد هیچ قدرتی قادر به مقابله با او نیست.
این مقام مسئول بیان داشت: امروز مادران مؤمن و متعهد با تربیت نسلی سالم و پویا و دارای روحیه جهادی و پشتکار می‌توانند زمینه‌ساز پیشرفت‌های مادی و معنوی ایران اسلامی باشند.
فرماندار قیروکارزین در پایان با اشاره به تشکیل کارگروه بانوان در فرمانداری این شهرستان برای بررسی و حل مشکلات آنها اضافه کرد: خانواده به عنوان کوچک‌ترین واحد اجتماعی بستری برای رقم زدن آینده جامعه به شمار می‌رود و نقش شما مادران در این راستا بسیار حساس و حیاتی است.
به گزارش فارس، 300 نفر از نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد قیروکارزین در سال جاری برای شرکت در این کلاس‌ها نام‌نویسی کرده‌اند که در این دوره دو روزه آموزشی 60 نفر از نو عروسان شرکت داشتند که با استفاده از اساتید مجرب با شرکت در کلاس‌های بهداشت روان، روانشناسی ازدواج، آیین همسر داری، احکام بانوان، بهداشت فردی و تنظیم خانواده و همچنین مسائل اجتماعی و فرهنگی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.
در پایان این کلاس‌های آموزشی به هر یک از نو عروسان گواهینامه پایان دوره و 10 میلیون ریال هدیه ازدواج تعلق می‌گیرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول