اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مناسبت هفته کتاب؛

عضویت در کتاب خانه‌های عمومی پلدختر رایگان شد

خبرگزاری فارس: مسئول کتابخانه‌های عمومی پلدختر گفت: عضویت در کتاب خانه‌های عمومی پلدختر رایگان شد.

عضویت در کتاب خانه‌های عمومی پلدختر رایگان شد
پرویز افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر گفت: علاقه‌مندان می‌توانند، از امروز تا پایان هفته کتاب با مراجعه به پنج کتابخانه عمومی شهرستان پلدختر و معمولان، به صورت رایگان نام‌نویسی نموده و عضو این مراکز شوند.
وی اضافه کرد: بازدید دانش‌آموزان در محیط کتابخانه‌های عمومی پلدختر  و حضور کتابداران و مسئولان کتابخانه‌ها در مدارس با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی از جمله برنامه‌های این هفته است.
افتخاری عنوان کرد: در حال حاضر 4 هزار نفر عضو کتابخانه‌های عمومی پلدختر هستند که از 25 هزار جلد کتاب با موضوعات مذهبی، ادبیات، علوم اجتماعی، تاریخ و جغرافیا، کمک درسی و .. موجود در سه کتابخانه عمومی پلدختر بهره‌مند می‌شوند.
وی سرانه کتاب نسبت به 100 نفر جمعیت با سواد را  33 صدم درصد اعلام کرد و گفت: کتابخانه‌های موجود 900 متر زیر بنا دارند، که فضا نسبت به 100 نفر جمعیت 1,18 متر است.
افتخاری کمبودهای موجود را عدم فضا مناسب و عدم پرداخت نیم درصد شهرداری و رایانه برای کسترش کافی نت در کتابخانه‌های عمومی پلدختر برشمرد و گفت: با شروع فعالیت کتابخانه شماره 2 برخی از مشکلات فضای حل می‌شود.
وی در مورد وضعیت و پیشرفت فیزیکی و اعتبار کتابخانه شماره دو اظهار داشت: کار ساخت کتابخانه شماره 2 در سال 1388 با  زیر بنای یک هزار متر آغاز شده است. 
افتخاری افزود: مبلغ 190 میلیون تومان اعتبار در سال 90 به آن اختصاص یافته است، که جهت تکمیل پروژه حدود 400 میلیون تومان دیگر نیاز دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول