اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس ارشاد کهگیلویه خبر داد:

برپایی کتابخانه‌های باز در مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از برپایی کتابخانه‌های باز در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

برپایی کتابخانه‌های باز در مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه
 آزاد خردمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به همه علاقه‌مندان و دوستداران یار مهربان اظهار داشت: کتاب جایگاه ویژه‌ای در تعالی و پیشرفت زندگی انسان دارد و باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی را هرچه بیشتر در میان جامعه به خصوص قشر جوان گسترش دهیم.
خردمند افزود: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های متنوعی در شهرستان کهگیلویه داریم از جمله برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در میدان مرکزی شهر که از امروز به مدت دو هفته در شهر دهدشت برپا شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه بیان کرد: این نمایشگاه در زمینه‌های مختلف با حضور برخی از انتشارات معتبر کشور در حال برگزاری است.
خردمند در ادامه گفت: از برنامه‌های دیگر در این هفته برپایی کتابخانه‌های باز است که در محل‌های پرتردد این شهر و در 7 نقطه بر پا می‌شوند.
این مسئول امور فرهنگی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: در شهر دهدشت و در مناطقی از جمله درمانگاه تامین اجتماعی، حوزه امام سجاد(ع) و جنب بانک صادرات مرکزی و در شهر لنده نیز در 5 نقطه این شهر کتابخانه‌های باز برپا می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه عنوان کرد: کتابخانه‌های باز این‌گونه است که همشهریان می‌توانند در محل کتابخانه کتاب موردنظر خود را مطالعه کنند و یا خریداری کرده و در صورت فروش هر نسخه کتاب، بلافاصله نسخه‌ای دیگر جایگزین آن می‌شد.
این مسئول امور فرهنگی شهرستان کهگیلویه گفت: در طول هفته جاری با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه، در مدارس و مساجد شهر دهدشت مسابقه کتابخوانی برگزار می‌شود.
خردمند با بیان اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان تاکنون کمک‌های خوبی برای برگزاری این دست نمایشگاه‌ها به شهرستان‌ها ارائه داده از مسئولان استانی خواست تا در افزایش بودجه و اعتبارات فرهنگی استان رایزنی مستمر با مسئولان کشوری داشته باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول