اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

انقلاب اسلامی با پشتیبانی امامت جاودانه شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: امروز دلیل عظمت ایران اسلامی در دنیا این است که به مسیر نورانی امامت دست یافته است.

انقلاب اسلامی با پشتیبانی امامت جاودانه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی عرب‌انصاری ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه و گروهی از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی قم که در سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: خدمتگزاران در مراکز دانشگاهی امروز به برکت انقلاب اسلامی سرشار از تفکرات دینی هستند و مبانی اعتقادی کاملی دارند.
وی ادامه داد: تحقیق، پژوهش و مطالعه در حوزه دین نشان می‌دهد، انقلاب اسلامی به بخشی از ماموریت‌های خود دست یافته است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه سخنان خود گفت: پنج تن آل‌عبا نقطه عطف خلقت هستند و اگر این بهانه‌های خلقت وجود نداشتند، خلقت با تمام عظمت وجود نداشت.
عرب‌انصاری تصریح کرد: علی(ع) حق مطلق است و حق با وجود ایشان معنا و تفسیر می‌شود و باید با انجام پژوهش‌های مختلف این وجود شایسته را شناخت.
وی خاطرنشان کرد: خداوند تعالی به برکت وجود امام علی(ع) بود که در روز غدیر اعلام کرد، امروز دین به کمال رسید.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تصریح کرد: در این روز دینی به کمال رسید که نقطه آغاز آن رسالت آدم بوده و ابراهیم، عیسی، موسی(ع) و هزاران پیامبر دیگر در این مسیر نورانی نقش‌آفرینی کردند.
‌عرب‌انصاری عنوان کرد: اگر بنا است دین کامل شود تنها در گرو توجه به اصلی به نام امامت است و اسلام منهای امامت نه اسلام و نه دین است.
وی بیان کرد: امامت در دین اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد بنابر این هم باید به مسیر توجه ویژه داشت و هم نسبت به خود امام به شناخت دست یافت.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم اظهار کرد: در عصر حاضر باید با خود ارزیابی عطشی که در درون ما نسبت به امام(ع) وجود دارد را رشد و پرورش داد.
‌عرب‌انصاری اضافه کرد: مسئله امامت به همان میزان که بزرگ است، دشمنانی دارد که مصمم هستند ریشه‌های امامت در اسلام را قطع کنند و این امر از زمانی که پیامبر(ص) جمله «من کنت مولاه فهذا علی مولاه» را بیان کردند، شکل گرفت.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان در طول تاریخ تلاش کردند که بر روی این حقیقت جاویدان نقاب زده و آن را مخفی کنند اما امروز دلیل عظمت ایران اسلامی در دنیا این است که به مسیر نورانی امامت دست یافته است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه در حال حاضر از نعمت امامت و ولایت بهره‌مند هستیم، گفت: اگر دنیای امروز به دنبال احیای حقوق دینی خود به پا خاسته به برکت انقلاب اسلامی است چرا که انقلاب ما مسیر را پیدا کرد.
‌عرب‌انصاری افزود: هدف دشمنان از تهدیدات موشکی آمریکا، تحریم اقتصادی، مطرح کردن ترور سفیر عربستان و‌... به این دلیل است که با ایران اسلامی بر سر میز مذاکره نشسته و انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند اما تا زمانی که امامت پشتوانه این انقلاب است عزت‌مندی در انتظار این ملت است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول