اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار همدان:

توسعه حاکمیتی انقلاب اوج توسعه سیاسی در کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: اوج توسعه سیاسی در کشور توسعه حاکمیتی انقلاب و رهبری است.

توسعه حاکمیتی انقلاب اوج توسعه سیاسی در کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، کرم‌رضا پیریایی صبح امروز در جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان اسدآباد با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی نهادینه شود، اظهار داشت: دخیل کردن ایثارگران، خانواده‌های شهدا و جانبازان در مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در توسعه و رشد شهرستان تاثیرگذار است چراکه آنان وارثان اصلی نظام و انقلاب هستند.
وی با اشاره به دولت نهم و دهم در زمینه توجه به ایثارگران، خانواده‌های شهدا و جانبازان تصریح کرد: این دولت با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدا دولت تعادل ناخواستنی و تحمیل شده را بر هم زد و موجب فراهم کردن زمینه دولتی با روحیه انقلابی و مردم سالاری دینی شد.
استاندار همدان در ادامه وجود فرماندار اسدآباد را برای جامعه شهرستان نعمت بزرگی دانست و گفت: ثبات مدیریتی در شهرستان با وحدت و خدمتی که آقای آزادبخت برای توسعه شهرستان پیش گرفته مثال‌زدنی است.
فرماندار اسدآباد هم با بیان اینکه شهرستان اسدآباد با تقدیم 400 شهید سرافراز نقش مهم و تاثیرگذاری در دفاع از انقلاب داشته است، اظهار داشت: در سطح شهرستان 346 پرونده شهید و یک‌هزار و 170 جانباز زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان است که در میان این 400 شهید، هشت سردار شهید، سه خلبان و 45 روحانی هستند.
مصطفی آزادبخت اضافه کرد: تعداد 325 فرزند، 365 والدین در قید حیات و 84 همسر شهید در شهرستان وجود دارد.
وی سهمیه شهرستان در ایجاد اشتغال برای خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را 36 نفر دانست و گفت: از این تعداد 31 نفر مشغول کار شدند که 25 نفر از آنان اشتغال پایدار و شش نفر تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند.
فرماندار اسدآباد در ادامه سرکشی و دلجویی از خانواده شهدا را در سال جاری 732 مورد برشمرد و افزود: این سرکشی‌ها توسط استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرمانداری، نماینده مردم و مسئولان شهرستان انجام شده است.
در ادامه این نشست تعیین تکلیف گلزار شهدای شهر اسدآباد، توجه به اشتغال و ازدواج و تحصیل فرزندان شهدا از جمله خواسته‌های ایثارگران از استاندار بود که مطرح شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول