اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه پردیس:

جوانان بسیجی از بمب اتم هم قوی‏تر هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی جوانان بسیجی را از بمب اتم نیز قوی‏تر دانست.

جوانان بسیجی از بمب اتم هم قوی‏تر هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام حسین توسلی عصر امروز در نخستین همایش بصیرت علوی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‏آموز بخش رودهن که با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران، بخشدار رودهن و دیگر مسئولان محلی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: جوانان امروز ایران اسلامی در نقطه حساس تعیین سرنوشت قرار دارند.
وی ادامه داد: سرافرازی این 32 سال نظام اسلامی ایران در سایه رهبری امام راحل عظیم‏الشان (ره) و منویات مقام عظمای ولایت محقق شده است.
توسلی جوانان و نوجوانان ولایی امروز را ضامن انقلاب اسلامی خواند و افزود: تا زمانی که جوانان و نوجوانان بسیجی پایبند به آرمان‏های امام راحل، قدردان خون شهدای گلگون‏کفن و تابع منویات مقام عظمای ولایت وجود دارند هیچ دشمنی نمی‏تواند بر بدنه نظام مقدس اسلامی خدشه‏ای وارد کند.
امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی با قدردانی از مسئولان امر برای برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: برگزاری نخستین همایش بصیرت علوی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‏آموز بخش رودهن امری ستودنی است.
وی تصریح کرد: از این رو، زحمات مسئولان سپاه، بسیج، آموزش و پرورش و بخشداری رودهن از برگزاری چنین همایشی قابل تقدیر است.
توسلی ادامه داد: امید است تا این همایش فتح بابی در برگزاری دیگر همایش‏های اثرگذار بر فرهنگ جوانان و نوجوانان این منطقه باشد.
امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی با تاکید بر لزوم ایجاد بصیرت در قشر جوان اظهار داشت: ایجاد بصیرت علوی در میان قشر جوان امری فرهنگی است که باید مورد توجه متولیان قرار گیرد.
وی ادامه داد: اگر بصیرت علوی بر فضای فرهنگی کشور حاکم شود، آن وقت است که انقلاب اسلامی و خط امام راحل از تمام بلایا مصون خواهد ماند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول