اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

طی مهرماه اتفاق افتاد؛

افزایش 28 درصدی تصادفات فوتی در اردبیل

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: در مهر امسال میزان تصادفات فوتی در استان اردبیل 28 درصد افزایش یافته است.

افزایش 28 درصدی تصادفات فوتی در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معراج ظهیری صبح امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل اظهار داشت: با وجود کاهش تصادفات در نیمه اول امسال در مهر ماه به دلیل تصادف خونین در محور خلخال و سقوط یک دستگاه مینی‌بوس به دره میزان تصادفات منجر به مرگ در استان اردبیل افزایش یافته است.
وی بیان داشت: در مهر سال گذشته ما 21 فقره تصادف جاده‌ای را که منجر به فوت 15 نفر در محورهای برون شهری و شش نفر در جاده‌های روستایی شده بود را شاهد بودیم.
رئیس پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: در مجموع تعداد فوتی‌های ما به 21 نفر می‌رسید که امسال با 19 فقره تصادف برون شهری و هشت فقره تصادف جاده‌های روستایی مجموع کشته‌ها در مهر امسال به 27 نفر افزایش یافت که نسبت به سال گذشته از نظر تعداد شش نفر تعداد کشته‌ها و 28 درصد افزایش کشته‌ها را شاهد بودیم.
ظهیری بیان داشت: در یک تجزیه و تجلیل واقعی علت افزایش تصادفات در مهر ماه برچیده شدن نظارت‌های مستمر و دقیق و پایان طرح تابستانی پلیس راه بوده است.
رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: اکثر تصادفات رخ داده به دلیل واژگونی خودرو و رعایت نکردن سرعت مجاز در ترددها بوده که سبب شده ما در مهر امسال با 28 درصد افزایش تصادفات فوتی در جاده‌های استان مواجه باشیم.
این مسئول ادامه داد: در آبان امسال نیز تا کنون جاده‌های استان اردبیل هشت نفر کشته داشته که نسبت به سال قبل که 18نفر کشته را در آبان ماه داشتیم به نظر می‌رسد تا پایان این ماه با حفظ همین روند یک کاهش مناسب را در تصادفات منجر به فوت شاهد باشیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ظهیری در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی کامل پلیس راه برای اجرای طرح‌های زمستانی و انجام ماموریت‌ها در دو هفته گذشته با آغاز زودهنگام بارش برف و باران در جاده‌های استان اشاره کرد.
رئیس پلیس راه استان اردبیل ابراز داشت: هم اکنون با کنترل وضعیت مناسب تردد خودروها و تجهیزات امیدواریم با کمترین تلفات و تصادفات زمستان امسال را به پایان ببریم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول