اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل:

اردبیل از پیشتازان کاهش تصادفات فوتی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل گفت: اردبیل در کاهش تصادفات منجر به فوت جزو سه استان برتر کشور شناخته شده است.

اردبیل از پیشتازان کاهش تصادفات فوتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد کریم هدایتی در چهارمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها که صبح امروز با حضور مدیران و مسئولان اجرایی در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: در همایش اخیر که به همت وزارت راه و شهرسازی در تهران برگزار شد استان اردبیل جزو سه استان برتر کشور در کاهش تصادفات فوتی و جاده‌ای کشور معرفی شد.
وی با بیان اینکه برنامه‌های زمستانی امسال زودتر از موعد مقرر به دلیل سرمای هوا و بارش‌های متعدد  آغاز شده است، افزود: راه و ترابری به عنوان وظیفه اصلی در راهداری، کنترل ترافیک و ایمنی راه‌ها را در دستور کار قرار داده است.
این مسئول ادامه داد: راه و ترابری استان اردبیل با به کار گیری نیروهای متخصص خود در گردنه‌های صعب‌العبور و مناطق برف‌گیر تلاش می‌‌کند از میران تصادفات و تلفات جاده‌ای بکاهد.
مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل به ویژگی استان اردبیل نسبت به دو استان دیگر ممتاز در کاهش تصادفات اشاره کرد و ابراز داشت: اردبیل با توجه به برف‌گیر بودن اغلب جاده‌های آن و وجود بیش از پنج گرنه صعب‌العبور شایسته‌تر از دو استان یاسوج و تهران در کاهش تصادفات است در حالی که این دو استان با حجم ترافیک کمتر، از گردنه‌های صعب‌العبور کمتری نسبت به اردبیل برخوردار هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هدایتی بیان داشت: با افزایش 25 تا 30 درصدی سفرهای تابستانی و نوروزی و حجم زیاد کار به نظر می‌رسد استان اردبیل با همراهی خوب پلیس راه و دستگاه‌های امدادرسان در کاهش تصادفات بسیار موفق عمل کرده است.
مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از همکاری خوب دستگاه‌های ذی‌ربط در هفته‌های اخیر برای باز نگه داشتن جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل و امداد رسانی به حادثه دیدگان احتمالی، ابراز داشت: امیدواریم تا پایان فصل بارندگی‌ها این تعامل و همکاری خوب را بین راه و ترابری، پلیس راه و هلال احمر، فوریت‌های پزشکی و حمل و نقل جاده‌ای شاهد باشیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول