اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس پلیس راه بوشهر:

عامل انسانی دلیل 80 درصد تصادفات رانندگی است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: 80 درصد حوادث و تصادفات مربوط به عامل انسانی و بی‌احتیاطی راننده است.

عامل انسانی دلیل 80 درصد تصادفات رانندگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، قدرت‌الله کشکولی چهارشنبه‌شب در جمع خبرنگاران افزایش فرهنگ ترافیک را مهم‌ترین عامل کاهش تصادفات ذکر کرد و  اظهار داشت: با وجود حضور دائم و شبانه‌روزی پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان و اقدامات کنترل ترافیک و اعمال قانون، باز هم تخلف از مقررات راهنمایی و رانندگی موجب بروز حوادث تلخ و ناگوار در جاده‌ها می‌شود.
وی از ارتقای فرهنگ ترافیک به عنوان یک عامل توسعه یافتگی یاد کرد و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را لازمه حفظ جان رانندگان در جاده‌ها دانست.
رئیس پلیس راه بوشهر اضافه کرد: رانندگان عزیز باید در طول سفر به توصیه‌ها و تذکرات پلیس و علائم هشدار دهنده توجه کرده و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر بی‌خطری را برای خود و دیگران فراهم کنند.
وی ادامه داد: 80 درصد حوادث و تصادف‌ها مربوط به عامل انسانی و بی‌احتیاطی راننده است.
کشکولی با اشاره به اینکه قانون قبلی راهنمایی و رانندگی با 40 سال سابقه تدوین کارآمدی و اثربخشی لازم را نداشت، اضافه کرد: در قانون جدید حق و تکلیف رانندگان توامان دیده شده است.
رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: هم اینک بعد از سرطان دومین عامل مرگ و میر در استان بوشهر آمار تلفات مربوط به تصادف است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر نیز در جمع خبرنگاران اطلاعیه تاسیس آموزشگاه رانندگی در استان بوشهر را تشریح کرد.
فتح‌الله بحرینی گفت: متقاضیان تاسیس آموزشگاه رانندگی گروه الف(موتور سیکلت) و گروه پایه1 و پایه2 (خودروهای عمومی) که قبلا درخواست خود را برای تاسیس آموزشگاه به پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر تحویل داده‌اند تا 17 روز آینده فرصت دارند با مراجعه به پلیس راهنمایی و رانندگی (امور آموزشگاه‌ها) نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول