اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون اداره ارشاد زنجان:

حمایت از گروه‌های هنری اولویت‌های ارشاد زنجان است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: حمایت، هدایت و نظارت بر گروه‌های مختلف هنری از اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

حمایت از گروه‌های هنری اولویت‌های ارشاد زنجان است
محمد ذوالقدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ارائه آموزش‌های لازم به هنرمندان تئاتر از برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در سال جاری پیگیری می‌شود.
وی افزود: به دلیل عدم حمایت‌های مناسب انجمن‌های تئاتر از دست یابی به آموزش‌های لازم دور مانده‌اند که ضروری است در این زمینه گروه‌های مختلف آموزش‌های لازم را برای ارتقا و پویایی خود به کار گیرند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: برگزاری نشست‌ها، همایش‌ها و سمینارهای مختلف در فرهنگسرای امام خمینی (ره) موجب پویایی خاصی در این مجموعه نسبت به سال‌های گذشته شده و تلاش می‌شود در راستای ارائه آموزش‌های لازم به گروه‌های مختلف به هنرمندان شود.
وی اجرای عمومی نمایش‌های راه یافته به جشنواره‌های مختلف را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و افزود: در راستای توجه به برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرای عمومی موجب ارتقای گروه‌های نمایش می‌شود.
ذوالقدری بیان کرد: حمایت‌های مادی و معنوی از هنرمندان رشته‌های مختلف از سوی اداره کل صورت می‌گیرد که در این راستا گروه‌های مختلف با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با عبور از کانال آموزش به روند تولید و اجرا می‌رسند.
وی حمایت، هدایت و نظارت بر گروه‌های مختلف را از اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان عنوان کرد و افزود: در خیلی از مواقع حمایت‌های لازم از گروه‌ها و انجمن‌های استان به عمل نیامده و نظارتی بر نحوه فعالیت گروه‌ها صورت نمی‌گیرد.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان  از 23 تا 27 آبان همزمان با اصفهان در زنجان خبر داد و گفت:  24 آبان‌ ماه سال جاری جشن بزرگ کودکانه در فرهنگ‌سرای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
وی از برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر غدیر در 30 آبان ماه جاری با حضور استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، قزوین، گیلان و اردبیل خبر داد و افزود: تا کنون 100 شعر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
 ذوالقدری ادامه داد: این جشنواره به دو زبان فارسی و ترکی برگزار می‌شود.
وی ترویج فرهنگ نبوی و علوی را از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد و یادآور شد: اعتلای ارزش‌های اخلاقی و انسانی در پرتو توجه به فرامین و رسالت انبیا و اولیا از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.
معاون فرهنگی  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: کشف استعدادهای خلاق و  تجلیل از پدید آورندگان آثار فاخر در خصوص معصومین و انبیا از اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی یادآور شد: این جشنواره در چهار محور اهمیت جهانی غدیر، زندگی و سیره خاندان نبوت و رسالت و مقاومت در برابر ستمگران و زورگویان و تاثیر فرایند نبوت و امامت در جامعه از محورهای این جشنواره است که علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب این محورها به جشنواره ارسال کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول