اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد قم معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم معرفی و از تلاش‌های محمد‌حسین استاد، مدیرکل سابق تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد قم معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با حضور حجت الاسلام مسعودپور، معاون حقوقی و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استان و اهالی فرهنگ، ادب و هنر در مجتمع شهید آوینی قم برگزار شد.
در این مراسم استاد مجاهدی مدیر انجمن ادبی استان قم به نمایندگی از هنرمندان استان قم از زحمات مدیرکل سابق اداره کل ارشاد تقدیر کرد.
در ادامه موسوی معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نیز از طرف کارکنان این اداره کل ضمن تقدیر از زحمات و پشتیبانی محمدحسین استاد به ارائه گزارش عملکرد دوران مدیریت مدیرکل سابق این اداره پرداخت و این دوره را یکی از دوره‌های برجسته این اداره کل طی چهار دوره قبل معرفی کرد.
استاد آقا سخنران بعدی این مراسم بود که در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از همکاران و اهالی هنر در استان قم خطاب به مدیرکل جدید گفت: امیدوارم آقای اسماعیلی طبا به برکت دو عید قربان و غدیر قربانی نشود و با موفقیت به غدیر پیروزی برسد.
حجت‌الاسلام مسعودپور، معاون حقوقی و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران پایانی این مراسم بود که به تشریح جایگاه قم در جهان اسلام و ظرفیت‌های این استان برای الگو‌سازی فعالیت‌های فرهنگی پرداخت.
تعدادی از ناشرین، هنرمندان و مسئولان انجمن‌هایی ادبی و هنری قم با اهدای لوح تقدیر و هدایای فرهنگی از زحمات محمدحسین استاد در زمان تصدی مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تجلیل کردند.
در پایان این مراسم سید‌مرتضی اسماعیلی‌طبا به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم معرفی شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول