اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مسئولان ارشاد فارس؛

ارشاد جهرم اداره برتر استان فارس شناخته شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم گفت: اداره ارشاد جهرم به عنوان اداره برتر استان فارس در شش ماهه نخست سال جاری معرفی شد.

ارشاد جهرم اداره برتر استان فارس شناخته شد
عنایت‌الله زمانی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: برگزاری 217 برنامه مختلف فرهنگی و هنری، تشکیل جلسات مستمر فرهنگ عمومی شهرستان، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی هنری، افزایش انجمن‌های فرهنگی هنری، کانون‌های مساجد و موسسات فرهنگی از شاخص‌های انتخاب اداره فرهنگ و ارشاد جهرم به عنوان اداره برتر استان فارس است.
وی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم در راستای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی با ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی تعامل دارد افزود: با توجه به ظرفیت‌های مناسب شهرستان جهرم در مباحث فرهنگی و هنری، تعامل نهادهای فرهنگی با اداره ارشاد موجب ارائه خدمات بیشتر به جامعه می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم با اشاره به امضای تفاهم‌نامه این اداره با دانشگاه‌های جهرم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی ابراز داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در دانشگاه‌ها، برگزاری کلاس‌های هنری و ساماندهی اوقات فراغت دانشجویان از اهداف ما در تعامل و همکاری با دانشگاه‌های این شهرستان بوده است.
وی با بیان اینکه دانشگاه، یک مرکز فرهنگی بزرگ است که می‌تواند برای پیشرفت شهرستان جهرم مناسب باشد گفت: ارتباط ارشاد با دانشگاه‌ها موجب ایجاد فضای مناسب فرهنگی و بهبود بخشیدن شاخص‌های فرهنگی جهرم می‌شود.
این مسئول با بیان ایجاد خانه‌های فرهنگ در بخش‌ها و روستاهای جهرم گفت: تا کنون در بخش‌های کردیان و خفر خانه فرهنگ تشکیل شده و در صدد ایجاد این خانه در بخش سیمکان نیز هستیم.
زمانی فرد از ساماندهی و حمایت اداره ارشاد جهرم از کانون‌های مساجد خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرستان جهرم با وجود 45 کانون فرهنگی هنری رتبه برتر شهرستان‌های این استان در تعداد کانون‌ها را دارد و با برگزاری جلسات و تعامل بیشتر با آن‌ها نویدبخش فضای معنوی و فرهنگی مناسبی در جهرم هستیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول