اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هنرمندان لنده‌ای صورت گرفت؛

حضور مسئولان وزارت ارشاد در منزل مرحوم حسین پناهی

خبرگزاری فارس: تعدادی از مسئولان وزارت ارشاد به همراه تعدادی از هنرمندان بخش لنده با حضور در منزل مرحوم حسین پناهی هنرمند فقید سینما و تئاتر کشور یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

حضور مسئولان وزارت ارشاد در منزل مرحوم حسین پناهی
  به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، تعدادی از هنرمندان بخش لنده از توابع شهرستان کهگیلویه با علی محمدی نماینده معاون هنری وزیر ارشاد دیدار و مشکلات خود را بیان نمودند.
در این دیدار صمیمانه که در منزل  مرحوم حسین پناهی انجام گرفت، محمدی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع هنرمندان شهرستان کهگیلویه گفت: حامل سلام گرم و صمیمانه حسینی وزیر و شاه‌آبادی معاونت هنری وزیر برای شما بوده و امیدوارم جایگاه مناسب شما هنرمندان این خطه مستعد روز به روز ارتقا یابد.
وی با گرامیداشت نام و یاد و خاطره هنرمندی‌های هنرمند مشهور کشور مرحوم حسین پناهی هنرمند فقید تئاتر و سینما تصریح کرد: حسین پناهی از هنرمندان متعهد کشور بود که هیچ‌گاه هنر را به بهای ارزانی با مطامع دنیوی معامله نکرد.
این مقام مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد و مناطق مختلف هنرمندان ناشناخته‌ای دارد که با کمی توجه به آنها می‌توان این استان را به‌عنوان خاستگاه هنرمندان متعهد کشور معرفی کرد.
محمدی با بیان برخی از خصوصیات اخلاقی مرحوم حسین پناهی یادآور شد: مرحوم حسین پناهی از میان مردم برخاست و به این نوع شهرت ملی رسید ولی در اوج محبوبیت مردمی هیچ‌گاه این مردم و محبت‌های آن‌ها را فراموش نکرد.
در ادامه این مراسم هنرمندان لنده به بیان دیدگاه‌ها و خواسته‌های خود پرداختند که مهمترین آنها نبود مکان و زیرساخت فرهنگی و هنری مناسب در شهر لنده بود که این هنرمندان خواستار احداث فرهنگسرا و مجتمع فرهنگی در شهر لنده شدند.
در پایان این مراسم لوح تقدیر با امضای شاه‌آبادی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خانواده مرحوم پناهی و خلیفه عباسی پیشکسوت هنر تعزیه اهدا گردید.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول