اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عیادت استاندار و مدیر‌کل ارشاد کرمانشاه از محمد‌جواد محبت

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه و مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز به منزل استاد محمد جواد محبت رفتند و از وی عیادت کردند.

عیادت استاندار و مدیر‌کل ارشاد کرمانشاه از محمد‌جواد محبت
 به گزارش خبر گزاری فارس از کرمانشاه، سید‌دادوش هاشمی، استاندار کرمانشاه و حجت‌الا‌سلام محمد آفتابی،‌ مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز به منزل استاد محمد جواد محبت رفتند و از وی عیادت کردند.
این شاعر کرمانشاهی در این دیدار ضمن توصیف شعر، این امر را ذاتی و زایده خیال ذهنی هر فرد دانست که محصول خیالی آسوده و جرقه‌های ذهنی است.
وی ادامه داد: یک وقت آدم به دنبال شعر است و زمانی هست که شعر به سراغ ما می‌آید، برای مثال در زمان حضور مقام معظم رهبری در کرمانشاه به سراغ شعری رفتم که به حضور پرخیر و برکت ایشان تقدیم کنم اما وقتی به محضر ایشان رفتم حال و هوای آنجا سبب شد که تراوشات ذهنی بنده به حد اعلای خود برسد.
همچنین در ادامه این شاعر دفاع مقدس با اشاره به ماه مبارک رمضان و مراسم‌های شعر‌خوانی که در محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  برگزار می‌شود‌، گفت: در آن زمان هر شاعر سعی می‌کند بهترین شعر خود را بخواند و مقام معظم رهبری نیز همه این شعر‌ها را می‌شنوند حتی شعرهای عاشقانه‌ای که خوانده می‌شود.
محمد‌جواد محبت ضمن اشاره به شاعر بودن مقام معظم رهبری قبل از انقلاب عنوان کرد: در زمان قبل از انقلاب ایشان در مشهد در انجمن شعر فرخ شرکت داشته‌اند و حتی در زمان تبعید نیز دوستان با ایشان در ارتباط بودند.
استاد محبت که چند روز پیش به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود؛ از لطف و محبت مسئولان استان نسبت به خود در  این مدت تشکر و قدردانی کرد.
وی همچنین از کادر پزشکی بیمارستان امام سجاد (ع) نهایت تشکر را به عمل آورد.
استاندار کرمانشاه نیز ضمن دعای سلامتی برای این استاد گرانقدر گفت: استاد از وضعیت‌ بهتری‌ از نظر سلامتی برخوردار هستند؛ در این مدت نیز پیگیر احوالات وی بوده‌ایم چون این شاعر حق بزرگی بر گردن کرمانشاهیان دارند.
در پایان این دیدار استاد محبت دو جلد از آثار خود را به رسم یاد‌بود به استاندار تقدیم کرد‌.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول